שלושה ניצולי שואה של ה"בית החם לניצולי השואה" חגגו מסיבת יום הולדת מרגשת !

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. שלושה ניצולי שואה של ה"בית החם לניצולי השואה" חגגו מסיבת יום הולדת מרגשת !

מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"

ביום חמישי 26.4.2014 , נחגגה ברוב פאר והדר מסיבת יום הולדת מרגשת ביותר לשלושה ניצולי שואה של ה"בית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" אשר בקריית החסד ברחוב קסל בחיפה . הפעם חגגו הדיירים ה"הצעירים" מר יוסף פרידמן בן 82 , מר משה בר חיים בן 81 , ומר הארי הרלינג בן 78 , יש לציין כי מסיבות יום הולדת לניצולי השואה הרבים הן דבר שבשיגרה בעמותת "יד עזר לחבר" , ומידיי חודש חוגגת העמותה לניצולי שואה החוגגים יום הולדת באותו החודש , אך הפעם ולראשונה התקיימה מסיבת יום ההולדת המרגשת במועדון החדש והמפואר שנחנך לפני כשבועיים לטובת רווחתם של ניצולי השואה בחיפה .

מנכ"ל העמותה מר שמעון סבג , העניק מתנות לשלושת ניצולי השואה , ואף בירך את חוגגי יום ההולדת בהתרגשות רבה ואיחל להם בריאות טובה ואריכות ימים . כמו כן הוסיף מר סבג: "הפתיחה הרישמית של המועדון תהיה במעמד אישי ציבור ואורחים רבים ותתקיים בקרוב בעוד כחודשיים" .

ניצול השואה מר יוסף פרידמן , המתגורר בבית החם ביחד עם רעייתו דיאנה , הודה בשם החוגגים ואמר: "תודה לך מר שמעון סבג , על כל מה שאתה עושה עבור רווחתם של ניצולי השואה , דברים נפלאים ולא נורמליים ומרגשים ביותר , תודה לך על הכל" . במהלך המסיבה ניצולי השואה הרבים הביעו את שמחתם ורקדו במעגלים , ושימחו את החוגגים .

בניגון על פסנתר המועדון , בזמר ובשירה זימר הזמר גדעון לייבוביץ , שהופיע בהתנדבות מלאה והנעים לניצולי השואה את זמנם במהלך מסיבת יום ההולדת הנרגשת .

מסיבת יום ההולדת התקיימה במעמד קרובי המשפחה של החוגגים , ובמעמד עשרות ניצולי השואה של הבית החם של העמותה , עובדי העמותה ומתנדביה הרבים , כל הנוכחים באירוע נהנו מכיבוד טעים ומרענן שהוכן על ידי טבח העמותה שמעון חן וצוות עובדי חדר האוכל של העמותה . יש להוסיף כי לא נשארה אף עין יבשה במסיבה המרגשת .

יש לציין כי המועדון החדש של העמותה , כולל אולם כנסים ומוזיקה גדול , תאורת לדים , מערכת קולנוע ביתית משוכללת וגדולה , טלויזית מסך פלזמה ענק , חדר מחשבים עם עמדות מחשב ואינטרנט לשימושם של ניצולי השואה שיודרכו על ידי מתנדבים , תלמידי בתי הספר השונים , חדר פיזיוטרפיה ועיסויים , חדר ריפוי בעיסוק , מרפאת שיניים , חדר אחות , פינת יצירה ומספרה , כמו כן ממש בימים אלה מושלמים במועדון בנייתם של חדר כושר גדול עם כל האביזרים וציוד ספורט משוכלל ובית כנסת .

צילומים: תמי סינר "יד עזר לחבר" .

IMG_8095 IMG_8097 IMG_8100 IMG_8104 IMG_8105 IMG_8109 IMG_8112 IMG_8115 IMG_8117 IMG_8125 IMG_8126 IMG_8128 IMG_8131 IMG_8134

תפריט
נגישות