מועדון כדורגל "מכבי נווה שאנן אלדד" הודה למנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר"

  1. ראשי
  2. אנשי ציבור מתארחים בעמותה
  3. מועדון כדורגל "מכבי נווה שאנן אלדד" הודה למנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר"
מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"
 
נציגי קבוצת הכדורגל של "מכבי נווה שאנן אלדד" מליגה ג' , הגיעו הבוקר , יום שישי 18.9.2015 , לקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" שברחוב קסל בחיפה על מנת להודות למנכ"ל ומייסד העמותה מר שמעון סבג על תרומתו ותמיכתו בקבוצה בעונת הכדורגל החדשה 2015/16 . יש לציין כי העמותה משמשת כאחד הספונסרים של הקבוצה , ואף תרמה לאחרונה סט ביגוד שלם חדש לשחקני הקבוצה המיועדים למשחקי הקבוצה בליגה . 
 
נציגי מועדון קבוצת הכדורגל של "מכבי נווה שאנן אלדד" שהגיעו למשרדו של מייסד ומנכ"ל העמותה מר סבג היו יו"ר הקבוצה מר יוסף שריקי , מאמן הקבוצה מר אלי פסו ושוער הקבוצה שי עדי . נציגי הקבוצה הודו למר סבג על עזרתו ותמיכתו הרבה בקבוצה , כמו – כן הודו לו על כי השתתפו ונטלו חלק במבצע הענק וחסר התקדים של העמותה שהתקיים ממש לפני מספר ימים , בו הם ארזו וחילקו חבילות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה תשע"ו . כמו כן במהלך ביקורם העניקו למר סבג את חולצת הקבוצה ממוסגרת ובה הכיתוב "למר שמעון סבג , תודה על תרומתך לעונת 2016 – 2015" . מר סבג הודה לנציגי הקבוצה על המתנה היפה שהביאו , הוסיף וציין בדבריו כי הוא ימשיך לעזור ולתמוך כמיטב יכולתו לטובת רווחתה של קבוצת הכדורגל אותה הוא מאמץ השנה , וישמח לשתף במהלך השנה את שחקני הקבוצה בעוד פרוייקטים מגוונים בה העמותה עומלת ועושה לאורך כל ימות השנה לטובת רווחתם של ניצולי השואה , ומשפחות נזקקות רבות בחיפה והצפון . 
 
השנה , מאמן את קבוצת "מכבי נווה שאנן אלדד" אלי פסו , שלקח את מושכות אימון הקבוצה ביד רמה , וביחד עם יושב ראש הקבוצה יוסף שריקי , מקווים כולם כי עם כל הכישרונות המבטיחים של הקבוצה השנה , היא תעלה על דרך המלך ותהיה גורם חשוב ומפתיע בליגה ג' השנה . מר פסו הבטיח למנכ"ל העמותה מר סבג שיתוף פעולה ברמה ההומנית והבטיח כי הקבוצה תקיים בקרוב מספר ביקורים במהלכה של עונת המשחקים הקרובה השנה , ביקורים של שחקני הקבוצה , ביקורים לימודיים וסיור בקריית החסד של העמותה המשכן למעלה מ 120 ניצולי שואה הנזקקים וסיוע בעוד מפעלי צדקה של העמותה כגון "הבית לילד" , בתי התמחוי של העמותה ועוד . כמו כן הוא הבטיח כי כל שחקני הקבוצה יבקרו ויתנדבו מספר פעמים במהלכה של השנה בקריית החסד וב"בית החם לניצולי השואה" ויסייעו בהתנדבות לניצולי השואה .

 

יש לציין כי יו"ר קבוצת הכדורגל של "מכבי נווה שאנן אלדד" מר יוסף שריקי קיבל לפני כ – 3 חודשים תעודת הוקרה ואות "יקיר מכבי ישראל" בו הוא הקדיש את מיטב שנותיו למען הציבור והקהילה ולטובת קידום וטיפוח הספורט בישראל על פעילות ארוכת שנים בספורט הישראלי . שריקי , אימן במכבי נווה שאנן משנת 2000 וחמש שנים אחר – כך מונה ליו"ר הקבוצה בשנת 2005 . למרות שהוביל מועדון קטן יחסית בסדר גודל ארצי , גידל כמה מבכירי המאמנים הגדולים בישראל בהם המאמן הלאומי של נבחרת ישראל אלי גוטמן שאף הוא ידיד עמותת "יד עזר לחבר" , פליקס נעים , ירון הוכנבוים המאמן את קבוצת הכדורגל של הפועל עכו ואחרים . עבור שריקי קבוצת נווה שאנן והשחקנים היו הבית והמשפחה, והוא הקדיש לטובת המועדון את כל חייו . שריקי תמיד שימש דמות אב , מורה ומחנך עבור כל אדם שעבר במועדון צנוע זה . 
 
בשנת 2009 החליט שריקי לקרוא לקבוצה על שמו של חייל צה״ל שנהרג ונחטף אלדד רגב ז"ל , ששיחק בעבר במועדון . לא רבים יודעים זאת, אבל החייל אלדד רגב ז"ל, שנחטף ונרצח על ידי ה"חיזבאללה", היה חובב כדורגל מושבע ושחקן פעיל בקבוצת מכבי נווה שאנן בליגה ג' .
 

בתאריך: 12.7.2006 , ביום האחרון לשירות המילואים שלו בגבול הצפון בלבנון , יצא אלדד יחד עם חברו רס"ר אהוד (אודי) גולדווסר לסיור שיגרתי , כשבשעה 09:05 נתקל הסיור במתקפה קטלנית של אירגון "חיזבאללה", שהסתיימה בחטיפתם של השניים ללבנון , כשרק כעבור שנתיים , ב- 16.7.2008 , הוחזרו גופותיהם של השניים במסגרת עסקת חילופי שבויים . יו'ר הקבוצה יוסף שריקי , סיפר על אלדד ז"ל: "אלדד שיחק אצלנו במכבי נווה שאנן שנה בתפקיד קשר ומידי פעם גם כחלוץ , אנחנו קבוצה חיפאית ששיחקה אז במגרש בקריית אליעזר ואלדד היה תמיד מתנדב הראשון לקחת את מי שלא היה לו איך להגיע או לחזור . הוא תמיד קיבל כל דבר , לא שמעת ממנו אף מילה רעה , זן נדיר בכדורגל הישראלי . אלדד היה שמורת טבע , לא ניתן לתאר איזה איש טוב ומיוחד במינו הוא היה , בכל פעם שאני נזכר בו , אני מזיל דמעות על הילד . לא היו הרבה אנשים כאלה , אחד הפסוקים המתאימים שאני יכול להגיד על אלדד ז"ל הוא: "מִי הָאִישׁ הֶחָפֵץ חַיִּים אֹהֵב יָמִים לִרְאוֹת טוֹב , נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע וּשְׂפָתֶיךָ מִדַּבֵּר מִרְמָה . סוּר מֵרָע וַעֲשֵׂה טוֹב בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהוּ" , זה היה אלדד רגב ז"ל .

צילומים: שי עדי , אדיר יזירף . 

נציגי קבוצת הכדורגל של "מכבי נווה שאנן אלדד" מליגה ג', ארזו וחילקו חבילות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה תשע"ו
נציגי קבוצת הכדורגל של "מכבי נווה שאנן אלדד" מליגה ג', ארזו וחילקו חבילות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה תשע"ו

IMG-20150918-WA0007 IMG-20150918-WA0000

נציגי קבוצת הכדורגל של "מכבי נווה שאנן אלדד" מליגה ג', ארזו וחילקו חבילות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה תשע"ו
נציגי קבוצת הכדורגל של "מכבי נווה שאנן אלדד" מליגה ג', ארזו וחילקו חבילות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה תשע"ו

IMG_1792 IMG_1781 11936494_166431540355967_722807111576341113_o

תפריט
נגישות