ניצולי השואה מה"בית החם" צהלו ושמחו ביחד עם ילדים, נכדים ונינים בחג הפורים

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. ניצולי השואה מה"בית החם" צהלו ושמחו ביחד עם ילדים, נכדים ונינים בחג הפורים

מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"

בחג הפורים שנחגג השבוע, חגגו מגדול ועד קטן עם שירה וריקודים ועם תחפושות במסיבות פורים שמחות ועליזות, עם תחילת כניסתו של חג הפורים במוצאי שבת 11.3.2017, התכנסו עשרות ניצולי השואה של הבית החם, בבית הכנסת של העמותה הנמצא בחדר האוכל. ניצולי שואה בני 70, 80, 90 ואף יותר, הגיעו מחופשים, התכנסו ובאו לשמוע את קריאת "מגילת אסתר" לחג, אותה קרא רבה של העמותה כבוד הרב יעקב ממן ומי שסייע לו בקריאה יחדיו היה מנכ"ל ומייסד העמותה מר שמעון סבג. עם סיומה של קריאת המגילה התקיימה סעודת משתה וארוחת ערב חגיגית ומפוארת כיד המלך, בה כולם חגגו "עד דלא ידע".

למחרת היום, ביום ראשון 12.3.2017, המועדון החברתי של דיירי ה"הבית החם" של ניצולי השואה, הפך למספר שעות לעיר שושן הבירה, בו התקיימה מסיבת פורים צוהלת ושמחה לכל דיירי ה"בית החם לניצולי השואה". יש לציין כי מסיבת הפורים העליזה התקיימה בשיתוף עם עובדי בנק מרכנתיל – דיסקונט מסניף מרכז הכרמל שבחיפה וצוות חברי "שולחן עגול מס' 3" בראשותו של אריאל רובשקין האחראי על קישרי הקהילה, הם חילקו לכל החוגגים משלוחי מנות והפתעות לילדים.

ניצולי שואה בני 70, 80, 90 וגם יותר שהגיעו לחגוג ביחד עם בני משפחותיהם שכללו גם ילדים, נכדים ונינים שהגיעו רובם מחופשים בתחפושות מושקעות ויפות, שבמהלך המסיבה עשו משחקי יצירה לפורים. מי שהנחה בטוב טעם את כל מהלך המסיבה, רקד ושימח את כל הנוכחים היה האיש שהגיע לבוש במדי ליצן, רבים לא זיהו את הליצן – כוכב המסיבה שהיה זה ידיד העמותה הוותיק כבר שנים רבות מחב' "אלביט מערכות" ומהאחריות חברתית והפעילות לקהילה שבחברה העושה רבות לטובת רווחתם של ילדי "בית הילד" לילדים ונוער בסיכון וניצולי השואה של העמותה. הליצן גיל דנינו, כהרגלו שימח והצחיק את ניצולי השואה בהופעתו המרשימה והמצחיקה וכל זאת בהתנדבות מלאה.

מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג הודה לכל התורמים מ"שולחן עגול מס' 3" ולעובדי בנק "מרכנתיל – דיסקונט" על המסיבה המוצלחת והעניק להם גם תעודות הוקרה על תרומתם למען ניצולי השואה של העמותה. כמו כן הודה למנהלת המועדון החברתי הגב' נעמי אילוז על שטרחה ועמלה לילות כימים להצלחתה המרשימה והמושלמת של מסיבת הפורים העליזה והשמחה, עוד הודה מר סבג למר גיל דנינו על עזרתו הרבה לטובת רווחתם של ניצולי השואה במסיבת הפורים, ואמר: "הנתינה שלך למען האחר – זה לא דבר מובן מאליו ועל כך אני רוצה להודות לך בשמי ובשם כל ניצולי השואה דיירי ה"בית החם לניצולי השואה" של העמותה, אתה משמח את ניצולי השואה שלנו ולא רק, אלא גם את ילדי "בית הילד" של העמותה כבר שנים רבות ולא רק בחג הפורים, אתה עוזר מסייע ותורם רבות לאורך כל ימות השנה ואני מברך אותך על כך, כולנו אוהבים אותך גיל !".

גלריית צילומים נרחבת: אוקסנה שלומוב, אדיר יזירף.

תפריט
נגישות