חיילי משחתת הצי השישי האמריקאי הגיעו לבקר ב"בית החם של ניצולי השואה"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. חיילי משחתת הצי השישי האמריקאי הגיעו לבקר ב"בית החם של ניצולי השואה"

מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"

בסוף השבוע (שישי, 22.6.2018) הגיעה לביקור של מספר ימים בנמל חיפה משחתת הצי השישי האמריקאי "יו.אס.אס. ג'ייסון דנאהם 109" – "USS Jason Dunham" וקבוצה גדולה של חיילי האונייה המשרתים על המשחתת האמריקאית הגיע לביקור במתחם עמותת "יד עזר לחבר". החיילים האמריקאים קיבלו סקירה מקיפה אודות העמותה מפיו של מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג וכמו-כן סיירו וביקרו במוזיאון "השואה והתקומה", יש לציין כי בסיורם במוזיאון התעקבו החיילים על כל מוצג ומוצג ושאלו אודותיו.

עוד במהלך המפגש המרגש ניפגשו החיילים האמריקאים גם עם ניצולת השואה מפולין ודיירת פעילה ב"בית החם של ניצולי השואה" הגב' ריטה קסימאו-בראון, בת 85, שסיפרה לחיילים אודות קורות חייה בתקופת השואה ואת סיפור גבורתה והישרדותה המרגש בתקופת הצורר הנאצי. יש לציין כי גם במפגש זה החיילים האמריקאים התרגשו מאוד וגם האירוע זה לא נשארה אף עין יבשה … עוד נוסיף כי גם אתר האינטרנט הרישמי של המשחתת בשפה האנגלית פורסם אודות ביקורם המרתק והמרגש של חייליה בעמותת "יד עזר לחבר".

עמותת "יד עזר לחבר" מזמינה גם אתכם החברים לבוא להגיע ולבקר במוזיאון "השואה והתקומה", במוזיאון תצוגת קבע אודות תקופת השואה וגם התקומה של מדינת ישראל, במוזיאון מוצגים עשרות חפצים מתקופת השואה כגון: ספרי תורה, חנוכיות, ופריטים שונים ומגוונים וגם אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם, שעות הפתיחה: בימים ראשון – חמישי בין השעות: 09:00-16:30 ובימי שישי לקבוצות בלבד בתיאום מראש, בטלפון: 8666988 – 04, או בקיצור חייגו: 8602* , מחכים לכם ונשמח לראותכם !

צילומים: אדיר יזירף.

תפריט
נגישות