לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם יותר… וגם להם מותר לשמוח בחג !

עמותת "יד עזר לחבר" לא תשאיר אף רעב אחד בחג הפסח !

לתרומה
חבילת מזון אחת למשפחה הינה בשווי 250 ש״ח
0
גוייסו מתוך 500,000₪
לבד, איננו יכולים להמשיך … אנו פונים אליכם וזקוקים גם לסיוע שלכם !

בתקופה ובמציאות זאת של ימים קשים לא פשוטים ומאתגרים אלה בעקבות המלחמה הנמשכת כבר קרוב לחצי שנה יש אלפי אנשים שבשבילם שמלחמה זאת נמשכת ונמשכת גם בביתם. אלפי משפחות שפונו מבתיהם עקב הלחימה, חיילי מילואים שחזרו הביתה למציאות כלכלית שלא היתה להם מעולם ואנחנו בעמותת "יד עזר לחבר" לא נכנע ולא נרים ידיים !

במשך כל ימות השנה, כהרגלה במסורת רבת השנים כבר למעלה מ-3 עשורים מיום היווסדה, ממשיכה ועומלת לילות כימים עמותת "יד עזר לחבר" במבצע ענק וחסר תקדים בהתארגנות לוגיסטית נרחבת ומקיפה באריזת וחלוקת אלפי חבילות מזון לניצולי שואה, קשישים, אמהות חד הוריות, משפחות מעוטי יכולת ועוד אשר ידן אינה משגת לערוך את שולחן החג.

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "חג הפסח כבר עומד לו בפתח, יוקר המחייה בישראל רק מטפס וגובר, מצב העוני בישראל רק הולך ומחריף ולצערנו יש עדיין אלפי ניצולי שואה, קשישים, אמהות חד-הוריות, משפחות מעוטי יכולת ובכלל משפחות רעבות בישראל. היום, הכאב בכיס הופך לכאב בנשמה, אסור לנו להתעלם ולהישאר אדישים ! עכשיו, זהו הזמן וזהו גם הרגע של כולנו לפתוח גם את הכיס וגם את הלב ולגלות ערבות הדדית. עד שלא ישאר רעב אחד בארץ שלנו עמותת "יד עזר לחבר" תהיה כאן ותהיה להושיט יד, סיוע עזרה ותמיכה ובמילה אחת נעשה את כל שביכולתנו לעזור … אך לבד איננו יכולים להתקדם ולהמשיך ואני פונה אליכם נרגשות לתרום ולסייע לנו, בואו גם אתם לתרום ולסייע ותהיו ביחד עימנו שותפים למצווה הגדולה הזאת על מנת שלא נשאיר אף רעב אחד בחג הפסח ! כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח !".

לתרומה
חבילת מזון אחת למשפחה הינה בשווי 250 ש״ח
כל התרומות לעמותת יד עזר לחבר מוכרות לצרכי מס על פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

Copyright ©️ 2022 “עמותה “יד עזר לחבר

ע"ר 580381960

נגישות