ברוב פאר והדר הושק משרדו החדש של עו"ד רועי סבג: "על דגלו של משרדי אחרוט את הערכים עליהם חונכתי בבית הוריי – הגינות, צדק ויושרה"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. ברוב פאר והדר הושק משרדו החדש של עו"ד רועי סבג: "על דגלו של משרדי אחרוט את הערכים עליהם חונכתי בבית הוריי – הגינות, צדק ויושרה"

בסוף השבוע שעבר (חמישי, 6.2) נערכה ברוב פאר והדר חנוכת והשקת משרדו החדש של עו"ד רועי סבג באירוע רב רושם ובמעמד של עשרות חברים, קולגות, רבנים אישי ציבור ובני משפחה רבים שהגיעו מכל קצוות הארץ שהגיעו לאירוע ובאו לברך ולהתרשם מהמשרד החדש והמפואר. נציין כי עו"ד רועי סבג הוא מפעיליה ומתנדביה הווותיקים כבר עשרות שנים והוא בנו של מר שמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה.עו"ד סבג קבע את משכנו של המשרד החדש והמשורג ברחוב פלי"ם 2 בעיר התחתית בחיפה ומשרדו מתמחה ומעניק שירותים משפטיים בתחום דיני עבודה.

 

עורך דין רועי סבג מעניק ללקוחיתיו שירות במקצועיות ואדיבות מלאה וללא פשרות כשהדגש המרכזי הוא על ליווי ויחס אישי, מתחילת התיק ועד לסיומו. שיאו של אירוע השקת המשרד החדש היה כמובן ונרשם בעת קביעת המזוזה על כל דלתות המשרד על ידי המקובל הרב יגאל שריקי שליט"א שהגיע במיוחד מהעיר אופקים שבדרום, הוא אחיינו של הרנטגן ונכדו של הרב שלום איפרגן ז"ל.

רבים וטובים מכל התחומים הגיעו לברך באירוע המדובר של השקת המשרד והשיקו כוסיות לחיים בהם שופטים, אנשי עסקים, עיתונאים ואישי ציבור, קולגות מתחום עריכת הדין, בהם: סגן ראש העיר עו"ד דוד עציוני, יזם הנדל"ן ואיש העסקים יוסי כהן, חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר אתו"ס יעקב פיינגולד, שופטת בית משפט השלום בחיפה סיגלית גץ אופיר, נציגי השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים יהודית וויל זץ; העיתונאי ואיש הרדיו גדי נס, איש התקשורת ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי, עיתונאית "ידיעות חיפה" טלי ליבמן, עיתונאי "מעריב" ושדר "רדיו צפון" יוני הללי, מכון השואה בעיריית חיפה מומי אלמוג, המקובל הרב שריקי מאופקים שקבע את המזוזות, עו"ד יגאל דנינו, איש העסקים משה בדש, עורכת הדין מיכל לביא, אשת העסקים ירדן דוד, מנהל סניף קצרין של עמותת “יד עזר לחבר” מר ברוך סבג, איש האבטחה ומאבטח האישים הוותיק ראובן פריזי, כבוד הרב דוד אלבז ממגדל העמק, הד"ר איזבלה גרינברג מומחית לפסיכיאטריה ומנהלת השירות הפסיכו-גריאטרי לשעבר במרכז הרפואי בבית החולים רמב”ם, אליעזר אוחנה מקונדיטוריה "העוגה" בחיפה ועוד רבים וטובים שקצרה היריעה מלהכילם.

11.2.2020 גם שר הכלכלה והתעשייה חבר הכנסת אלי כהן.נוכל לגלות לכם כי עו"ד סבג המייצג תעשיינים בכירים במשק, נועד עם שר הכלכלה וזאת על מנת לדון באפשרויות לקידום הקמת מפעלי תעשייה בצפון הארץ ללקוחותיו, תוך הקצאת קרקעות, מתן הטבות ומימון מהמדינה. הפגישה בין השניים שהיתה ברוח טובה וידידותית הדגיש שר הכלכלה את החשיבות שהוא מייחס למפעלים ישראלים המחזקים את הכלכלה המקומית. שר הכלכלה הבטיח לסייע לתעשיינים ואף תיאם פגישת עבודה נוספת עם עו"ד סבג בקרוב.לאלה מכם שלא מכירים את עו"ד רועי סבג נציין כי במשך שנים שימש כעורך דין במשרד עורכי הדין נ. פינברג ושות'" ברמת גן, הנחשב לאחד המובילים בארץ בדיני עבודה. בעבודתו במשרד התמחה בייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה ובתיקי ליטיגציה מורכבים לרבות סכסוכים קיבוציים. בשנת 2012 קיבל עו״ד סבג מגן ״שר הרווחה״ לאור הצטיינות והוקרה על הקמת מפעל הזנה לחיילים בודדים והקמת פרוייקטים רבים למען שכבות חלשות בחברה הישראלית.במסגרת עבודתו במשרד פיינברג, העניק עו"ד רועי סבג ייעוץ משפטי לחברות הגדולות ביותר במשק, כדוגמת הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק מזרחי-טפחות, חברת ויזה-כאל, סופר פארם, חברת משחקי יצירה ועוד. עו"ד רועי סבג, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה ובמהלך לימודיו הוענק לו פרס מטעם הסתדרות העובדים במרחב חיפה (ע"ש דורון מייבלום ז"ל, נשיא בית הדין האזורי לעבודה) על הצטיינות במשפט העבודה.עוד הוענק לו במסגרת לימודיו גם פרס ל'תלמיד ראוי לשבח' על שם שופט בית המשפט העליון בדימוס, פרופ' יצחק זמיר. בין השנים 2016-2019 שימש עו"ד סבג כרכז מחקר מטעם פרופ' מרדכי מירוני והיה שותף לכתיבת מאמרים וספרים בתחום משפט העבודה הפרטי והקיבוצי. בין השנים 2014-2016 שימש עו"ד סבג כסגן יו"ר ועדת נוער וצעירים של עיריית חיפה, כשבשנת 2012 הוענק לו מגן "שר הרווחה" לאור הצטיינות והוקרה מיוחדת על הקמת מפעל הזנה לחיילים בודדים והקמת פרויקטים רבים למען השכבות החלשות בחברה הישראלית, בשירותו הצבאי שימש עו"ד סבג כעוזר משפטי בבית משפט צבאי. לכניסה לאתר האינטרנט של עו"ד רועי סבג ליחצו להלן: רועי סבג משרד עורכי דין

צילומים: יוסף הירש

תפריט
נגישות