הזמנת כבוד לטקס "יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2019"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. הזמנת כבוד לטקס "יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2019"

הזמנת כבוד לטקס "יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2019" * הטקס יתקיים ביום חמישי 2.5.2019 * מייסד ומנכ"ל "יד עזר לחבר", סבג: "מזמין את הציבור הרחב להגיע ולכבד את זיכרם של ניצולי השואה"

חברות וחברים יקרים ! 
בתחילת חודש מאי יחול "יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2019", גם אנו בעמותת "יד עזר לחבר" בחיפה, כמידיי שנה נציין את היום החשוב הזה בטקס מיוחד לזיכרם של הניספים קורבנות השואה. מצורפת כאן הזמנת כבוד אישית עבור כל אחד ואחת מכם החברים, הטקס יתקיים אי"ה ביום חמישי, 2.5.2019 ויחל בשעה: 15:00 אחר הצהריים, ברחבת "יד לניצול" במתחם העמותה ברחוב קסל 6 בחיפה, הטקס יערך במעמד שרים, חברי כנסת, שגרירים, קונסולנים, אישי ציבור, ניצולי שואה רבים, חיילים, תלמידי בתי הספר ועוד, בתום הטקס אנו מזמינים את הקהל הרחב לביקור וסיור במוזיאון השואה שחנכנו לאחרונה במתחם, בואו לכבד את זיכרם של קורבנות השואה, מצפים לראותכם !

הזיכרון כמובן חשוב ביותר, אך לא פחות מכך חובה עלינו להוקיר ולדאוג בכל דרך לניצולי השואה שעדיין חיים איתנו. אצלנו, ב"בית החם לניצולי השואה" בחיפה – מתגוררים עשרות ניצולי שואה. אנו דואגים להם בסיעוד, תמיכה נפשית, ארוחות חמות ואירועי תרבות וחברה. כדי שנוכל להמשיך ולעזור לאנשים היקרים האלה ולקלוט קשישים נוספים המבקשים להצטרף לבית החם – אנחנו מבקשים את העזרה שלכם. כל תרומה ולו הצנועה ביותר, מגיעה ישירות לרווחתם של ניצולי השואה, אז באמת בואו גם אתם ותיתנו לניצולי השואה תקווה לחיים טובים ויפים יותר, בואו והתקשרו גם ברגע זה ובכל רגע לעמותת "יד עזר לחבר" ותהיו גם אתם שותפים להגשמת חלומם של ניצולי השואה דיירי ה"בית החם" של העמותה שיהיו להם חיים חדשים והמון חברים, התקשרו לטלפון: 8666988 – 04, או בקיצור 8602* … מחכים לכם, תודה לכולם !

תפריט
נגישות