חג הפורים: תלמידי ביה"ס "יזרעאליה" שימחו את ניצולי השואה במסיבת פורים שמחה ועליזה

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. חג הפורים: תלמידי ביה"ס "יזרעאליה" שימחו את ניצולי השואה במסיבת פורים שמחה ועליזה

עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה כבר צוהלת ושמחה ואנו גאים ושמחים לבשר לכם כי ממש הבוקר (שני, 18.3.2019) הגיעה קבוצה גדולה של תלמידי מועצת התלמידים של בית הספר "יזרעאליה" משכונת נווה שאנן בחיפה וזאת על מנת לשיר לרקוד ולשמח את ניצולי השואה דיירי ה”בית החם של ניצולי השואה” של עמותת “יד עזר לחבר” בו מתגוררים ניצולי שואה רבים בני 80, 90 ואף יותר, כולם ניצולי שואה ששרדו את תופת מחנות ההשמדה אושוויץ ואחרים גיבורים ששרדו בגבורה את יד הצורר הנאצי.

לבית ספר "יזרעאליה" זאת היא כבר מסורת עצומה וחזקה רבת שנים בקשר ההדוק והנפלא של בית הספר עם ניצולי השואה של העמותה, הם הגיעו בהובלת המרכזת החברתית של ביה"ס אוסנת שיינברג ןהמורה הגב’ אביבה פלדמן בהגי מרכזת המערכת הקהילתית של ביה”ס. הם הביאו המוני משלוחי מנות גדולות ויפות שרכשו בעזרת כל צוות המורות של ביה"ס ובשיתוף ידידת העמותה הוותיקה והנאמנה הגב' חנה מורג. עוד הגיעו עימם גם טליה אדלר מנהלת חבורת הזמר "אפרוחי וקולות יזרעאליה" אשר הנעימו את זמנם של ניצולי השואה במהלך מסיבת פורים שמחה ועליזה בה שרו ורקדו לצלילי מחרוזת שירים. ניצולי השואה של העמותה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" כבר חלק בלתי נפרד ממשפחת ביה"ס "יזרעאליה".

מייסד ומנכ”ל עמותת “יד עזר לחבר” מר שמעון סבג שנכח אף הוא במסיבת הפורים העליזה, התרגש באירוע השמח והמרגש ואמר במהלך מסיבת הפורים: “חג הפורים הוא חג שכולו שמחה והמון שמחה, לכן חשוב לי להביא מעט מן השמחה לאותם ניצולי שואה שהם אלה הגיבורים של כולנו, שבזכותם אנחנו כאן היום. ממש פשוט נפלא ומקסים לראות את כל הילדים האלה שהקדישו מזמנם החופשי והגיעו אלינו לשיר ולרקוד ולשמח את ניצולי השואה הדיירים של ה”בית החם של ניצולי השואה”, כשיש להם רק מטרה אחת לשמח דיירים אלה שסבלו קשות בתקופת השואה, אתם התלמידים מהווים דוגמא ומופת לכולנו, ברצוני להודות לכל אחת ואחד מהתלמידות והתלמידים שטרחו, עמלו והשקיעו רבות למען הצלחתה המרשימה של מסיבת פורים זאת, ברצוני להודות להוגות ויוזמות רעיון נתינה חשוב זה למנהלת בית הספר הגב’ איריס כהן, לגב’ אביבה פלדמן בהגי מנהלת המערכת הקהילתית של ביה”ס, ניצולי השואה שמחים לארח אותכם היום כאן אצלנו בחג הפורים ואנו שמחים לארח אותכם תמיד בכל פעילותכם השוטפת והמבורכת של תלמידי בית הספר “יזרעאליה” אצלנו בעמותה בכל ימות השנה, אין אתם זקוקים רק לחג הפורים על מנת לבוא ולהגיע אלינו לשמח את ניצולי השואה, כי אתם עושים זאת אצלנו בכל ימות השנה, יישר כוח, כל הכבוד ותבורכו על מעשי הנתינה המבורכים שלכם”.

אכן, כל הכבוד ויישר כוח לכל תלמידי בית הספר להנהלה ולכל צוות המורות, יחסכם החם והאוהב לניצולי השואה שלנו הוא שם דבר ואבן דרך ויסוד לחינוך ילדינו. ברצוננו להודות לכם מקרב לב על ההשקעה, הנחמדות והיופי שבאדם, תודה לכם אוהבים אותכם ! פורים שמח ומי יתן ותמיד ניפגש כולנו רק בשמחות !

צילומים: יד עזר לחבר.

תפריט
נגישות