חג השבועות: מסיבת חג שבועות חגיגית טעימה ומרגשת לניצולי השואה

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. חג השבועות: מסיבת חג שבועות חגיגית טעימה ומרגשת לניצולי השואה

השבוע, ביום חמישי 6.6.2019, התקיים במועדון החברתי של עמותת "יד עזר לחבר" אירוע ייחודי, מרגש וטעים במיוחד לרגל חג השבועות שכבר יגיע אלינו במוצאי שבת הקרובה. לקראת האירוע שאורגן ע"י הרכזת החברתית של העמותה הגב' נעמי אילוז קושט מתחם המועדון החברתי כיאה לרוח ואווירת החג. במהלך מסיבת חג השבועות סיפר מתנדב העמותה הוותיק החזן רפאל אוחנה אודות משמעות החג ביהדות הנקרא גם חג מתן תורה וניצולי השואה האזינו לו בקשב רב ושאלו שאלות אודות החג והלכותיו.

מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג, אמר בתחילת האירוע: “חג השבועות הוא אחד החגים הכי ישראלים שיש. גם אנו, בעמותת "יד עזר לחבר" החלטנו כרגלנו במסורת מידיי שנה בשנה להביא את אווירת חג השבועות ומטעמיו החלביים אל ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה. מחמם את הלב כל כך לראות את ניצולי השואה נהנים שמחים ועליזים וחוגגים חג השבועות".

עמותת "יד עזר לחבר" רוצה להודות מקרב לב ל"קונדיטוריית שני", לגב' נעמי שחר ולעוד אנשים טובים באמצע הדרך על תרומתם המרשימה והטעימה בעוגות הנפלאות וכל זאת לטובת רווחתם של ניצולי השואה. מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג וכל מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" מאחלים ומברכים את כל החברים בברכת חג שבועות וחג מתן תורה שמח לכם לכל בני משפחותיכם ולכל בית ישראל !

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר" . 

תפריט
נגישות