חברות "מעגל נשים חיפה" הגיעו לשמח את ניצולי השואה של "יד עזר לחבר"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. חברות "מעגל נשים חיפה" הגיעו לשמח את ניצולי השואה של "יד עזר לחבר"

קבוצת נשים החברות בארגון "מעגל נשים חיפה" הגיעו השבוע (חמישי, 28.1.2021) לבקר ולשמח את ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" הנמצא בקריית החסד של העמותה ברחוב קסל שבשכונת הדר בחיפה. כאמור, השבוע חל גם "יום השואה הבינלאומי" וגם חג ט"ו בשבט ממש באותו היום, "מעגל נשים חיפה" הביאו עימם ארגזים ושקיות העמוסות בכל טוב כשבתוך כל שקית היו חוברת ציורי מנדלות לצביעה, הנאה ויצירה, עפרונות צבעוניים שנתרמו ע"י חב' "דואר ישראל" וגם חלות מתוקות לשבת מתנת אושרי ביטון מ"מאפיית אגמי" ביקנעם.

בתוך כך יש לציין כי חברות "מעגל נשים חיפה" עברו מבית לבית ומדלת לדלת של ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה, חילקו לניצולי השואה את מה שהביאו להם וניכר היה לראות על פניהם של ניצולי השואה את החיוך והשמחה. למי שלא יודע "מעגל נשים חיפה" הוא ארגון התנדבותי, א-פוליטי הפועל למען הקהילה, המוטו של הארגון הוא חברות ועזרה לזולת בין חברות "מעגל נשים חיפה" שהגיעו לניצולי השואה היום, היו דפנה אולמן בארי, שגית גרעיני, נטע מרקוביץ, גלית לוי ושרי שחם.

במהלך חלוקת השקיות שנערכה הבוקר נפגש מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג עם חברות "מעגל נשים חיפה" העניק להם תעודת הוקרה על פעילותם המבורכת, בירך אותם ואמר: "כל הכבוד ויישר כוח לכל אחת ואחת מכם העושות לילות כימים לטובת רווחתם ולשמחתם של ניצולי השואה. שנים רבות אני מכיר את הארגון "מעגל נשים חיפה" וכל פעולותיו למען הקהילה והזולת ולמען האחר והחלש בחברה תמיד היו מבורכות חשובות קדושות ונעלות. זה כלל לא מובן מאליו כי דווקא בימים קשים, לא פשוטים ומאתגרים אלה בשל משבר נגיף הקורונה אתן ממשיכות בפעילותכן ההתנדבותיות היפות והמבורכות ושלא על מנת לקבל פרס. רבות נשים עשו חייל וכל אחת מכן עלתה על כולנה".

עוד נוסיף כי עמותת "מעגל נשים חיפה" הוקמה בחיפה בשנת 1999 והיא מונה במעגל נשים זה קבוצה של 30 נשים חזקות ועוצמתיות היוצרות ביחד פסיפס אנושי מגוון בתמהיל רב תרבותי ייחודי. כולן נשים העוסקות ביום יום בתפקידי מפתח מהמגזר הפרטי, הציבורי והעיסקי. חלקן, מנהלות עסקים ברחבי העיר חיפה והאיזור, חלקן מורות וגננות בחיפה וחלקן עובדות בשירות הציבורי, בהייטק ובמגזר הפרטי. כל אחת מהן בחרה להתנדב לצד משפחה ועבודה. כולן בחרו להתנדב ולהיות חלק ממעגל שלם של מעורבות חברתית קהילתית ברחבי העיר והסביבה. העמותה מלווה אוכלוסיות וקהילות מגוונות ומסייעת לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים, נשים ומשפחות בסיכון, חיילים בודדים, ניצולי שואה וקשישים וכל מה שנספר לכם עליה תמיד יהיה רב הנסתר על הגלוי. כל נשות העמותה עושות זאת בצניעות ענווה וללא תמורה בשכר, כל החברות בעמותה היא בהתנדבות מלאה.

צילומים: אדיר יזירף.

תפריט
נגישות