להרבה משפחות קשה אבל יש משפחות שידן אינה משגת לקנות אפילו תיק לילד לבית הספר …

"תיק לכל ילד" – בואו גם אתם ותהיו שותפים למצווה הגדולה ונסייע לילדים אלה ביחד !

לתרומה
תיק אחד מאובזר עם כל הציוד הינו בשווי 120 ש״ח
0
גוייסו מתוך 70,000 ₪ למבצע "תיק לכל ילד"
עמותת "יד עזר לחבר" לא תשאיר אף תלמיד אחד בלי תיק לבית הספר

לקראת שנת הלימודים החדשה שכבר עומדת לה בפתח ותחל אי"ה בתחילת החודש הבא (שישי, 1.9.2023), בחמ"ל המבצעי של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה לא נחים לרגע כשלראשונה המבצע "תיק לכל ילד" יהיה השנה נרחב וחסר תקדים !

בימים אלה מנסה העמותה ועושה כל שביכולתה לגייס תרומות של אלפי ילקוטים חדשים מאובזרים שיחולקו ממש בימים הקרובים לילדים ממשפחות מעוטי יכולת, אמהות חד-הוריות ועוד. המיזם החברתי והפרויקט "ילקוט לכל תלמיד" הוא אחד מהפרויקטים החשובים והנחשבים כבר למעלה מ-3 עשורים לאחד מעמודי התווך ופרוייקט הדגל של עמותת "יד עזר לחבר" בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג.

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "חבל ועצוב לי מאוד שאחד מכל שלושה ילדים יפתח את השנה ללא ציוד בסיסי, ב 1.9, עבור למעלה מ-600 אלף ילדים ההתרגשות מפתיחת שנת הלימודים תהיה מהולה בעצב גדול. לצערי, הפערים החברתיים והכלכליים במשק בישראל רק הולכים ונפערים ויש משפחות רבות שידם אינה משגת לקנות אפילו ילקוט חדש לבית הספר. לצד תלמידים שיגיעו לבית הספר מאובזרים מכף רגל ועד ראש בסמארטפון חדש, במותגים, יהיו גם כאלה שילכו עם תיק ישן ומרופט, ריק מקלמר, כריך או בקבוק מים, הכל בשל מצוקה כלכלית קשה. כפי שנראה המצב כיום, אנחנו הולכים לראות יותר ויותר עניים חדשים, אנשים שהייתה להם פרנסה והיום אין להם, פתאום מידיי יום פונים אלינו למוקד הטלפוני של העמותה מאות אנשים חדשים לעזרה, כאלה שבכלל לא ביקשו עזרה אף פעם וגם מתביישים לבקש. אך לבד איננו יכולים לעמוד במעמסה הגדולה, אנו זקוקים לתרומה ולסיוע גם שלכם החברים".

גם השנה אנו מחלקים את הילקוטים ולא רק את הילקוטים עצמם שהם תיקים אורטופדיים, איכותיים ביותר ותוצרת חברות מובילות בארץ, אלא גם את כל הכמויות האדירות של אלפי מכשירי הכתיבה בתוכם, בהם: מחברות, קלמרים, כלי כתיבה, דפדפות, סרגלים ועוד ולמעשה כל הציוד הנדרש לכל תלמיד לבית הספר. בתוך כך יש לציין כי פעילות חלוקתם של הילקוטים והתיקים למשפחות מעוטי היכולת תבוצע גם השנה ותעשה בהתנהלות קפדנית ובדיסקרטיות עד לביתם של המשפחות.

לתרומה
תיק אחד מאובזר הינו בשווי 120 ש״ח
כל התרומות לעמותת יד עזר לחבר מוכרות לצרכי מס על פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

Copyright ©️ 2022 “עמותה “יד עזר לחבר

ע"ר 580381960

נגישות