יד עזר לחבר נרתמה למען תושבי הדרום

  1. ראשי
  2. למען הנזקקים
  3. יד עזר לחבר נרתמה למען תושבי הדרום

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3646215,00.html

עשרות משפחות מהדרום הוזמנו להתאכסן בהוסטל של עמותת יד עזר לחבר. לאלו שנשארו בדרום נאספו חבילות מזון. קומה מיוחדת הוכנה לניצולי שואה מהדרום שהגיעו לחיפה

עמותת יד עזר לחבר, עמותה חיפאית הפועלת למען נזקקי העיר, החלה השבוע לפעול גם למען תושבי הדרום. בעמותה, שעד כה התמקדה בסיוע לנזקקים חיפאים, הוחלט השבוע בנוסף לפעילות השותפת של העמותה, לפעול גם לסייע לתושבי הדרום.

בשלב ראשון הוחלט לאסוף מזון לנזקקי הדרום, ותוך שעות ארגנה העמותה 800 חבילות מזון אשר הועברו לשדרות ואשקלון. בנוסף החליטה העמותה לקלוט משפחות אשר ביקשו לעזוב את הדרום, ולא היה להם לאן להגיע.

מי שלא מצא קרובי משפחה או חברים שיארחו אותו, הוזמן לבתי המחסה של עמותת יד עזר לחבר. בנוסף בעמותה עיכבו את חנוכת בית המחסה החדש ברחוב יחזקאל, על מנת לקלוט משפחות משדרות שהגיעו להתארח במקום.

מנכ"ל העמותה, שמעון סבג: "בימים אלו עמדנו לסיים את ההכנות לחנוך את בית המחסה החדש שלנו ברחוב יחזקאל. החלטנו שבמקום לאכלס אותו בנזקקים, נדחה את האיכלוס עד אחרי המלחמה בדרום, ובינתיים אנחנו מארחים שם משפחות משדרות.

"כמו כן בבית המחסה ברחוב קסל פינינו קומה שלמה כדי לקלוט יותר מעשרה ניצולי שואה מהדרום. במקביל אנחנו פועלים לאסוף אוכל לנזקקים בדרום, שכן העמותות שפועלות ביום יום בדרום מתקשות כעת בפעולתן".

יד עזר לחבר נרתמה למען תושבי הדרום
יד עזר לחבר נרתמה למען תושבי הדרום
תפריט
נגישות