ניצולי השואה ב"בית החם" חגגו במסיבת פורים שמחה ועליזה

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. ניצולי השואה ב"בית החם" חגגו במסיבת פורים שמחה ועליזה

מאת חיפה » 20/03/2014, 15:31

מאת: כתב החדשות של האתר "חי פה"

חג הפורים בעיצומו ובעיר חיפה חוגגים מגדול ועד קטן עם שירה וריקודים ועם תחפושות במסיבות פורים שמחות ועליזות , ביום ראשון 16.3.2014 התקיימה גם מסיבת פורים שמחה ועליזה ביותר ב"בית החם" של ניצולי השואה של של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה .

purim-1

היתה זאת מסיבת פורים שמחה , עליזה ומרגשת ביותר שאותה אירגנה עמותת "יד עזר לחבר" בראשותו של מנכ"ל העמותה מר שמעון סבג . ניצולי השואה של ה"בית החם" חגגו את חג הפורים עם שירים וריקודים , עם חיוך רחב וגדול עם מסכות על פניהם , עם רעשנים , בלונים , אוזני המן , והמון פתעות … על פניהם של ניצולי השואה היתה שמחה אדירה ומרגשת .

purim-2

חדר האוכל של "הבית החם" של ניצולי השואה אשר ברחוב קסל בשכונת הדר בחיפה , הפך למספר שעות לעיר שושן הבירה , כשהיא מרגשת צוהלת ושמחה ביותר . עמותת "יד עזר לחבר" מודה לכוכב המסיבה הליצן גיל דנינו אשר הופיע בהתנדבות , וכמו כן מודה לכל המתנדבים הרבים שטרחו ועמלו לטובת רווחתם של ניצולי השואה בחג הפורים , ובהצלחת המסיבה העליזה והגדולה .

purim-3

עמותת "יד עזר לחבר" נוסדה בשנת 2001 כשהרקע להקמתה היה המצב החברתי והכלכלי הקשה במדינה, כולל ילדים שהלכו לבית הספר ללא ארוחות בוקר וקשישים ללא ארוחה מזינה אחת במשך יום שלם, וחסרי קיום מכובד. מייסדי העמותה, ברוך סבג ואחיו שמעון סבג, שנפצע קשות בתאונת דרכים, החליטו יחדיו לעזור לזולת . העמותה והבית החם לניצולי השואה היא עמותה ארצית, מרכזה ומשרדיה הראשיים נמצאים ברחוב קסל 4 בשכונת הדר בחיפה.

purim-4

purim-5

purim-6

purim-7

 

תפריט
נגישות