ערוץ 24 והתוכנית "שישי שמח עם ירון אילן" התארחה בעמותת "יד עזר לחבר" למען ניצולי השואה של הבית החם

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. ערוץ 24 והתוכנית "שישי שמח עם ירון אילן" התארחה בעמותת "יד עזר לחבר" למען ניצולי השואה של הבית החם

מאת: כתב החדשות של "יד עזר לחבר"
לא בכל יום הופך חדר האוכל של "הבית החם לניצולי שואה" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה לאולפן טלויזיה עמוס מצלמות .



זה קרה ביום שישי 11.4.2014 , החל משעות הבוקר המוקדמות , כאשר תוכנית הדגל המובילה של ערוץ 24 , התוכנית "שישי שמח עם ירון אילן" התארחה בשידור חי וישיר במלואה , תוכנית ששודרה 4 שעות מלאות מחדר האוכל של העמותה .

שישי שמח עם ירון אילן
שישי שמח עם ירון אילן

מנחה התוכנית הנודע , ירון אילן הגיע עם כל צוות התוכנית ועם מיטב האומנים , זמרי התוכנית שכללו את נעימי הזמירות הזמרים אורן חן , פיני חדד , הזמרים דייב רובין , הזמר היווני עם הבוזוקי איזאקיס , ששר שירים ביוונית , אלי עידן , עמוס אלגלי , יניב אייזנקוט , איציק שמלי , מתן כהן ועוד , ובנוסף אליהם גם כל צוות הנגנים המורחב , כשכל אלה התמקמו בחדר האוכל שבעמותה , שלפתע תוך שניות נראה כאולפן טלוייזיה ענקי , עם מצלמות טלויזיה רבות , אנשי צוות הפקה גדול , של במאים , טכנאים , ציוד תאורה סאונד והגברה גדולים במיוחד , צוות מאפרות , כששולטת מעליהם בבקרת הפיקוח ניידת השידור הגדולה של ערוץ 24 אשר התמקמה לה לאורך רחוב קסל לצידי קרית החסד של ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" .

במהלך שידור התוכנית נטלו ניצולי שואה רבים מהבית החם
במהלך שידור התוכנית נטלו ניצולי שואה רבים מהבית החם

התוכנית היתה מרגשת ומדהימה ומהרגע הראשון הפכה לחפלה ים תיכונית ענקית של שירה , סילסולים וריקודים במשך 4 שעות רצופות , כל התוכנית הוקדשה לטובתם ולרווחתם של ניצולי השואה של העמותה ולטובת משפחות נזקקות , במהלך התוכנית אף נאסף סכום יפה ומכובד שנתרם והגיע מתושבי המדינה שצפו בשידור החי של התוכנית . מנכ"ל העמותה מר שמעון סבג סיפר על הבית החם לניצולי השואה , נתן סקירה כללית על העמותה ופעילותה למען הקהילה , כמו כן הודה בהתרגשות גדולה לערוץ 24 , למפיקי התוכנית "שישי שמח עם ירון אילן" , ולמי שהוביל את התוכנית , המנחה ירון אילן על המחווה היפה לרווחתם של ניצולי השואה , ולמשפחות נזקקות ועם סיום התוכנית אף העניק להם תעודות הוקרה לכל הזמרים שהתארחו בתוכנית , על תרומתם היפה והמכובדת .

חדר האוכל של "הבית החם לניצולי שואה" הופך לאולפן טלויזיה
חדר האוכל של "הבית החם לניצולי שואה" הופך לאולפן טלויזיה

את שידור התוכנית מהעמותה יזם מנכ"ל העמותה מר שמעון סבג ובסיועם של מתנדבי העמותה הוותיקים , אשר תרמו רבות להצלחתה של ההפקה המורכבת והגדולה . לתוכנית שהועברה בשידור חי וישיר מהעמותה הגיעו אורחים רבים , כשמרוב חוסר במקום אף הוקם עבורם מסך טלויזיה גדול מחוץ לאולם . במהלך שידור התוכנית נטלו חלק חוה הרשקוביץ , אסתי ליבר , יוסף ודיאנה פרידמן , ניצולת השואה , הגב' שושנה קולמר בת ה 95 , ועוד עשרות ניצולי שואה רבים מהבית החם לנצולי השואה שרובם בגילאי 70 , 80 ויותר אשר התרגשו במיוחד מהצילומים ומהשירים , רועי סבג בנו של מנכ"ל העמותה התורם כהרגלו בקודש שנים רבות לעמותה , עובדי עמותת "יד עזר לחבר" , עופרה עובדיה ומזכירות העמותה הגב' רותי כהן ותמי סינר , ידידי העמותה ומתנדביה הרבים ששרו ורקדו לאורך כל התוכנית לצלילי השירים הידועים האהובים והמוכרים . על הסדר המופתי ואת כל סוללת האומנים איבטחו ישראל כהן , וכהרגלו מאבטח האישים ואיש האבטחה הוותיק ראובן פריזי , העוזר ומסייע בהתנדבות מלאה בכל אירועי העמותה כבר שנים רבות . יש לציין כי ממש לקראת סיום התוכנית הגיעה קבוצה גדולה של עשרות מבקרים מגרמניה שהגיעו לבקר בעמותה , ואף הם השתתפו כקהל בתוננית והם התרגשו ביותר לרגל המעמד המרגש .

ירון אילן הגיע עם כל צוות התוכנית ועם מיטב האומנים ובנוסף אליהם גם כל צוות הנגנים המורחב
ירון אילן הגיע עם כל צוות התוכנית ועם מיטב האומנים ובנוסף אליהם גם כל צוות הנגנים המורחב

מנכ"ל העמותה , מר שמעון סבג הוסיף בדבריו , ואמר בהתרגשות רבה: "עד כה ארזנו כבר אלפי חבילות מזון , והביקוש עדיין רב ביותר , אני ממש מופתע שגם השנה מספרם של הנזקקים הולך וגובר , כולנו תקווה , שנצליח לעזור לכולם עוד לפני חג הפסח שכבר עומד לו בפתח , מאות נזקקים כבר נרשמו בעמותה לקבלת מזון לחג. אנו עדיין זקוקים לתרומתכם , ומבקשים מהציבור הרחב להירתם ולתרום , ניתן לעשות זאת גם באמצעות הטלפונים הניידים , לשלוח לנו S.M.S , מיסרון עם המילה "עשר" למספר 6988 " . כמו כן ציין מר סבג לקראת סיום השידור ואמר: "נאספו אלפי חבילות מזון , ותודות לקהל הצופים בבית , שצפה בשידור , והוסיף כי 1,000 חבילות מזון נתרמו על ידי השגרירות הנוצרית בירושלים והעומד בראשה מר יורגן בולר" .

tv_car

1980039_498729203582838_4538409761612348993_o (1)

1510459_1486753948206726_6675838122750058204_n

תפריט
נגישות