נעמי (ביאנו) וולובסקי נולדה בחיפה ב 17 למרץ 1978 לדוריאן ורחל, אחות למיכאל.
למדה בבית ספר יסודי "אינשטיין" ותיכון ב"אליאנס" בחיפה.
בצבא שרתה כסייעת לרופא שיניים בחיל הים בבסיס שייטת 13.

 

כנערה נעמי הצליחה כדוגמנית בארץ ובאירופה עד תחילת השרות הצבאי. למרות שלא ייחסה חשיבות גדולה לעולם הדוגמנות וראתה בזה כהרפתקאה חולפת, יופיה ואישיותה כבשו את דרכה להצלחה במגזינים מפורסמים.

לאחר שחרורה מהצבא, למדה עיצוב וגרפיקה ממוחשבת שבו הביעה את אהבתה וכשרונה לציור וקריקטורות.
עם תום הלימודים החלה לעבוד באופן עצמאי בעולם הפרסום ובמקביל כמדריכה בלימודי עיצוב ומחשוב במיכללת תילתן. בהמשך החלה ללמוד מנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה, למודים שלא הספיקה לסיים.
נעמי הדריכה במכללת תילתן בחיפה עד יומה האחרון, שם זכתה להכרה ובאהדה בקרב התלמידים ומבעלי המכללה ארז ומיכל ישכרוב – אישיותה הקריזמתית והדומיננטית, מלאת ההומור בלטו בכל מקום שהכירו אותה כבר מילדותה.

במסגרת ההדרכות נעמי העניקה יחס מיוחד וחם לאנשים בעלי מוגבלויות שהשתתפו בהרצאות – כשנשאלה על דרכה זו אמרה שקבלה מעולמם העשיר יותר ממה שנתנה.
לנעמי היו אנרגיות ושימחת חיים רבה והיא ידעה להשתמש בתכונות אלה ולמלא את חייה עד תום –  עבודה, לימודים, חברים רבים. עם זאת ידעה לנצל ולחלק את הזמן ולהקדיש זמן למשפחתה לנישואייה הטריים ולכל חבריה ולתת תשומת לב רבה לכל מי שהכיר אותה.

נעמי היית בת אוהבת שטיפלה במסירות בהוריה, והעניקה לי – מיכאל, אהבה וחברות בלתי נשכחים – נעמי היא אחותי אך גם תמיד היוותה עבורי מודל ודמות נערצת.

לנעמי הייתה אישיות ססגונית ובולטת, אסרטיבית אבל שופעת חום, הומור ושימחת החיים, חיוך מקסים ועיניים תכולות גדולות חודרות, מלאות סקרנות ושובבות שאי אפשר היה להישאר אדיש אליהם.

היא השאירה רושם וזכרון אצל כל מי שהכיר אותה.

 

נעמי נישאה למארק ביאנו בגיל 23 בשנת 2001, שניהם צעירים מוכשרים ומבטיחים – זוג מקסים חם אנושי ומלא בשמחת חיים. אנשי משפחה למופת, זוג שתמיד היה נעים בחברתם, מהחיוך, מהאופטימיות. כאלה שהיית רוצה להיות לצידם ולספוג מאישיותם וקיסמם האישי כזוג, ומכל אחד לחוד.

נעמי הייתה מעורבת בחייו של מארק כאישה אוהבת אך גם שותפה במשורים המקצועיים העיתונאיים, וסייעה לו בעבודתו התקשורתית כעיתונאי שתרמה בפתיחת עמותת יד עזר לחבר בהדר חיפה.

שמם של נעמי ומארק מונצח בשלט של העמותה, ובליבו של מנהל העמותה – שמעון סבג.
הקשר שלי עם העמותה החל מספר שנים לאחר הירצחם – נעמי ומארק נירצחו ברביעי לאוקטובר 2003 בדרכם החוצה ממסעדת מקסים בחיפה ע"י מחבלת ערבייה.

החלטתי להמשיך את דרכם בעזרה למען הניזקקים וכך גם להנציח את שמם ופועלם, וייצרתי את אתר הבית של עמותת "יד עזר לחבר" אותו אני מעדכן בכל פעולות העמותה.

יהי זכרם ברוך.

מיכאל, אחיך האוהב.

תפריט
נגישות