חיילי המודיעין הגיעו ל – "יום התנדבות" ב – "בית החם לניצולי השואה"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. חיילי המודיעין הגיעו ל – "יום התנדבות" ב – "בית החם לניצולי השואה"
מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר" 
טקס "יום השואה הבינלאומי" המרגש ביותר והמכובד שקיימה עמותת "יד עזר לחבר" חלף לו השבוע , ובעמותה ממשיכים כהרגלם לספר אודות השואה בכל ימות השנה , ולא רק בטקסים של יום השואה הבינלאומי ויום השואה .
השבוע , ביום שני 2.2.2015 , הגיעו לביקור בקריית החסד של העמותה קבוצה גדולה של כארבעים חיילים , המשרתים ביחידת המודיעין של צה"ל . החיילים הגיעו בשעות הבוקר המוקדמות ליום שכולו התנדבות , ועזרה בכל הדרוש בצרכי העמותה היומיומיים השוטפים .
חיילי המודיעין הגיעו ל"יום התנדבות" ב"בית החם לניצולי השואה"
חיילי המודיעין הגיעו ל"יום התנדבות" ב"בית החם לניצולי השואה"
החיילים סיירו במתקני העמותה והמועדון החדש לניצולי השואה , קיבלו סקירה מקיפה אודות העמותה וה"בית החם לניצולי שואה" של העמותה , ועל כל קריית החסד של העמותה אשר ברחוב קסל בחיפה .
במהלך היום התכנסו החיילים במועדון החדש לניצולי השואה שהוקם לפני כ 3 חודשיים למען רווחתם של ניצולי השואה . יש לציין כי הרצאות מאלפות ומרגשות אודות קורות חייהם בשואה קיבלו החיילים מפיהם של דיירי ה"בית החם לניצולי השואה" , הגב' שושנה קולמר , ילידת צ'כוסלובקיה בת ה – 95 , הגב' חווה הרשקוביץ ילידת רומניה , בת ה – 82 , והגב' גניה שוורצברט , בת ה 92 , ילידת פולין ועוד . נציין כי החיילים היו מרוכזים ביותר למשמע העדויות המרגשות של ניצולות השואה .
88
תפריט
נגישות