ניצולי השואה של ה"בית החם של ניצולי השואה" חגגו את חג השבועות

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. ניצולי השואה של ה"בית החם של ניצולי השואה" חגגו את חג השבועות

מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"

בעמותת "יד עזר לחבר" זה כבר הפך למסורת רבת שנים , וניצולי השואה לא נחים לרגע , השבוע כשעה בלבד ביום רביעי 20.5.2015 , עם סיום ביקורו המרגש ביותר של המיליארדר מיטש גולדהאר בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" וב"בית החם לניצולי השואה" של העמותה , התפנו כולם לחגוג גם את חג השבועות .

IMG_1151

המועדון החדש והמפואר של ניצולי השואה , קושט להפליא בכל סימני חג השבועות , וכל ניצולי השואה התכנסו במועדון והגיעו לארוחת ערב קולינרית ומיוחדת , שהיתה ארוחה עשירה חלבית וטעימה של חג השבועות שכללה מטעמים ומאכלי גבינות שונות מגוונות וטעימות , כמובן שהארוחה היתה מלווה בהרמת כוסיות שמפניה לחג . יש לציין את עזרתם ושיתוף פעולתם הגדולה של צוות חדר האוכל של העמותה בראשותו של טבח העמותה המסור מר שמעון חן .

לפני תחילת הארוחה התקיימה הופעה נפלאה של הזמר צ'יקו הגאון , אשר במהלך הופעתו שר את שירי הזמר יהורם גאון . וכל ניצולי השואה הרבים הצטרפו אל שירתו , היה מרגש ומוצלח ביותר .

IMG_1147

יש לציין , כי ארוחת הערב החגיגית והמפוארת לחג השבועות נתרמה ע"י מסעדת "הנמל 24" , הנמצאת ברחוב הנמל 24 בחיפה . מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" הודה למסעדת "הנמל 24" על הארוחה המפוארת שנתרמה לניצולי השואה , כמו – כן הודה לכל המתנדבים הרבים שטרחו וסייעו לטובת רווחתם של ניצולי השואה ובהצלחתה של חגיגת חג השבועות לתפארת .

צילומים: אדיר יזירף

IMG_1155 IMG_1154 IMG_1148

תפריט
נגישות