נשות מועדון ה"אופן הפנימי" חיפה, ובנק דיסקונט בחיפה הגיעו לשמח את ניצולי השואה של ה"בית החם לניצולי השואה"

  1. ראשי
  2. אנשי ציבור מתארחים בעמותה
  3. נשות מועדון ה"אופן הפנימי" חיפה, ובנק דיסקונט בחיפה הגיעו לשמח את ניצולי השואה של ה"בית החם לניצולי השואה"
מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"  
 
אנו כבר בעיצומו של חג ט"ו בשבט שהגיע אלינו דווקא בימים סוערים כאלה של קור כבד , גשמים חזקים ורוחות עזות , אך בעמותת "יד עזר לחבר" לא יתנו למזג האוויר הסוער להטריד כלל את ניצולי השואה של ה"בית החם לניצולי השואה" אשר בקריית החסד של העמותה בחיפה , קר מאוד בחוץ אבל אצל ניצולי השואה של העמותה תמיד יהיה חם בלב !
 
המסורת היהודית רואה בנשים ובמיוחד כשהן קבוצה , כוח חשוב ועליון במטלות הציבוריות ובעיקר בהיבטי ההתנדבות השונים , ביום שני 25.1.2016 חג ט"ו בשבט , הגיעו לבקר ולפגוש את ניצולי השואה 2 קבוצות נשים גדולות , האחת קבוצה של נשות מועדון "האופן הפנימי" חיפה ה"אינרוויל" של "רוטרי" חיפה בראשותה של נגידת ה"אופן הפנימי" בישראל הגב' אורנה גן-צבי , נציין כי מועדון ה"אופן הפנימי"-ה"אינרוויל" הינו מועדון של נשים מתנדבות הגדול בעולם כיום , וקבוצת נשות בנק-דיסקונט מסניף בית הקרונות ומסניף ראשי בחיפה בראשותה של הגב' מגי אטיאס מנהלת מחלקת הרווחה של הבנק בסניף הראשי בחיפה , שאף תרמה את הפירות היבשים שהוגש במהלך האירוע . כל האורחות הרבות התכנסו למפגש ב"מועדון החברתי" המפואר של העמותה , שקושט ולבש צבע ירוק של קישוטים מרהיבים ויפים של עצים ופרחים לרגל החג על כל קירות המועדון . 
IMG_1709
 
במסגרת פעילותן של נשות מועדון "האופן הפנימי", של רוטרי חיפה וניצולי השואה של העמותה מתקיימים לעיתים קרובות מפגשים שונים והמפגש מלווה בהרצאות בנושאים שונים , הפעם לקראת חג ט"ו בשבט הוזמנו כל נשות המועדון אל "המועדון החברתי" של ניצולי השואה בעמותה כשהפעם הן הביאו עימן את המרצה , מי שהיה מנכ"ל משרד איכות הסביבה לשעבר מר צבי פורר שבהרצאתו המרתקת הירצה בנושא "זיהום האוויר בעיר חיפה – מה אנחנו נושמים ?" . 
 
בישראל פועלים מועדוני אינרוויל ברחבי הארץ . חברות המועדונים עוסקות בתרומה לקהילה בתחומים שונים לרבות פעילויות לטובת ניצולי השואה , מועדוני אינרוויל כולם קשורים למועדוני רוטרי  . מועדון אינרוויל חיפה קשור למועדון רוטרי חיפה . ארגון "אינרוויל" העולמי מונה מעל מאה אלף נשים במאות מועדונים ברחבי העולם , באפריקה במזה"ת , באירופה אסיה ובעיקר הודו , ארה"ב ואוסטרליה . לארגון הנהלה עולמית ו 3 נציגות באו"ם . ארגון "אינרוויל" העולמי הוא ארגון מתנדבות הגדול מסוגו בעולם והוא קשור לאירגון רוטרי העולמי .
IMG_1746
מועדון נשות "אינרוויל" – ה"אופן הפנימי" בחיפה הוא מועדון נשים הפועל על בסיס התנדבותי , כחלק מרוטרי ישראל וכחלק מאירגון "אינרוויל" העולמי . במועדון חברות כיום 40 נשים התורמות מזמנן ומשאביהן הכספיים למען הקהילה . כחלק נכבד של הפעילויות הקהילתיות של מועדון חיפה , נרתם המועדון גם לטובת רווחתם של ניצולי השואה . 
 
כמו – כן במהלך המפגש המרגש , דיירת ה"בית החם לניצולי השואה" , ניצולת השואה הגב' מניה הרמן שכתבה כבר שלושה ספרים על ילדותה והישרדותה ביחד עם הוריה במחנה טריאסטריה שבאוקראינה , הקריאה שיר שכתבה מפרי עיטה , נציין כי במועדון החברתי נמצאות עשרות ציורים אותן ציירה הגב' הרמן . 
 
במהלך המפגש הגיע והצטרף אל שמחת החג גם מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג , שבדבריו אמר: "ברצוני להודות מקרב לב לכל הנשים כאן באולם , לנשות מועדון "האופן הפנימי" חיפה ולנשות בנק-דיסקונט על כל מה שאתן טורחות ועומלות במשך כל השנה ועל תרומתכן ונדיבות ליבכן למען ניצולי השואה של העמותה , המתבטאת כבר בפעילות רבת שנים , יישר כוח וכל הכבוד לכן" , עוד בדבריו הודה למנהלת המועדון החברתי של העמותה הגב' נעמי אילוז ולניצולת השואה הגב' חווה הרשקוביץ המתנדבת העמותה על פועלם ימים כלילות לטובת רווחתם של ניצולי השואה של העמותה בכל האירועים הנחגגים במועדון ניצולי השואה של העמותה . 
 
גם אירוע זה כמו כל האירועים היפים הנחגגים בעמותה , היה מרגש מהנה ושמח ביותר . 
 
צילומים: אדיר יזירף . 
IMG_1756 IMG_1755 IMG_1754 IMG_1752 IMG_1748 IMG_1737 IMG_1736 IMG_1735 IMG_1734 IMG_1732 IMG_1727 IMG_1719 IMG_1717 IMG_1715 IMG_1712 IMG_1706 IMG_1704 IMG_1697
תפריט
נגישות