מזל טוב: עמותת “יד עזר לחבר” חגגה לאהרון יום הולדת 100 !

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. מזל טוב: עמותת “יד עזר לחבר” חגגה לאהרון יום הולדת 100 !

מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"

שמחה גדולה ומרגשת ביותר הייתה היום בבוקר (ראשון, 19.11.2017) בבית ההורים הסיעודי “אחוזת לב” הנמצא בלב שכונת הדר בחיפה כאשר תושבי דיירי הבית החם יחד עם העובדים ומתנדבים חגגו יום הולדת 100 לחברם אהרון שוולבוים, שהוא דייר ב”בית החם לניצולי השואה הסיעודי” שהקימה עמותת “יד עזר לחבר” ברחוב בלפור 11 בחיפה.

לא בכל יום זוכים לחגיגת יום הולדת 100 … כיום מתגוררים בעיר חיפה 120 תושבים שחצו את גיל 100, כשאחד מהם הוא אהרון שוולבוים , המתגורר בבית ההורים הסיעודי “אחוזת לב” הסיעודי בו מתגוררים כיום למעלה מ-50 קשישים שכולם סיעודיים.

אהרון שוולבוים, שהגיע לגיל 100, הגיע לחגוג את יום הולדתו כשהוא במיטתו מלווה בבני משפחתו הקרובים, אהרון שוולבוים בן 100, נולד בשנת 1917 בעיר אודיסה שבאוקראינה, עלה לארץ בשנת 1991 והשתקע והתגורר בחיפה, יש לו בן אחד ונכד אחד. מסיבת יום ההולדת הייתה במעמד מייסד ומנכ”ל עמותת “יד עזר לחבר” מר שמעון סבג, עובדי ומתנדבי העמותה, מנכ”ל ה”בית החם הסיעודי של ניצולי השואה” מר אבי חזן, וידידיו של “ילד”, כל דיירי בית ההורים “אחוזת לב” המתגוררים עמו הגיעו כולם בכיסאות הגלגלים לחגוג לאהרון את יום הולדתו ה-100, השמחה הייתה גדולה ורבה ועם שירים וריקודים לרוב.

מנכ”ל “אחוזת לב” מר אבי חזן בירך את אהרון ואמר: “כולי נרגש ביותר היום, להתחיל שבוע חדש וחודש חדש עם חגיגת יום הולדת מרגשת לאהרון שוולבוים, המתגורר כאן אצלנו בבית ההורים והגיע לגיל 100 הוא לא דבר שקורה בכל יום. אני מודה למר שמעון סבג שותפי לדרך היפה כאן ב”אחוזת לב” ומודה לו על כל פעילותו הברוכה למען הקשישים וניצולי השואה. מאחל לכל הדיירים הרבים שבאו לחגוג עם אהרון את יום הולדתו ה-100 הרבה בריאות והצלחה אריכות ימים ורק טוב”.

היה זה אירוע מרגש ביותר שגם בו לא נשארה אף עין יבשה, מזל טוב לאהרון שוולבוים ועד 120 !

עמותת “יד עזר לחבר” משכנת ב”בית החם” בקריית החסד שהקימה ברחוב קסל בחיפה למעלה ממאה ניצולי שואה, דואגת לארוחות חמות לכמה מאות ניצולי שואה ומידי יום היא מסייעת לנזקקים, מעניקה רוח גבית וסיוע לחסרי בית ואמהות חד הוריות, לחולי סרטן ולנזקקים רבים. לעמותה גם בית הורים גריאטרי סיעודי הנקרא “אחוזת לב” הנמצא בלב שכונת הדר ברחוב בלפור 11 בחיפה והוא הוותיק ביותר בעיר חיפה, בו מחלקות קטנות באווירה ביתית, בו מתקיימת פעילות חברתית ענפה ומגוונת המשלבת את הקהילה עם הדיירים באופן קבוע, צוות רב מקצועי רגיש לקשיש ועוד. חברת “אחוזת לב” בעלת וותק וניסיון בענף הסיעודי ששל למעלה מ-30 שנה,

ליצירת קשר עם “אחוזת לב” בטלפון: 7792100 – 04.

צילומים: אדיר יזירף.


 

תפריט
נגישות