משרד הביטחון העניק תעודת הוקרה לחיים ילוז דייר ה"בית החם"בעמותה

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. משרד הביטחון העניק תעודת הוקרה לחיים ילוז דייר ה"בית החם"בעמותה

מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"

השבוע, ביום שלישי 15.5.2018, התקיים באולם האירוח של מוזיאון "השואה והתקומה" של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה אירוע מרגש ביותר. האירוע התקיים בשיתוף עמותת "יד עזר לחבר" ובשיתוף עם משרד הביטחון ואגף השיקם של צה"ל. באירוע זה קיבל דייר ה"בית החם" מר חיים ילוז, בן 87 תעודת הוקרה מיוחדת מטעם מדינת ישראל. באירוע נטלו חלק מנכ"ל ומייסד עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג, נציגי משרד הביטחון ואגף השיקום של צה"ל, גימלאים רבים של עיריית חיפה, ניצולי שואה רבים דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה ורבים מבני משפחתו של ילוז בהם ילדיו, בניו ובנותיו וגם נכדיו וניניו.

במהלך האירוע הוענקה מנציגי משרד הביטחון לחיים ילוז תעודת הוקרה, בה נכתב: "וזאת לתעודה לילוז חיים במלאת 70 שנה למדינת ישראל, אנו מוקירים את נכי צה"ל לוחמי תש"ח, שלקחו חלק במערכה על כינונה של מדינת ישראל וסייעו להגשים את חלום הדורות: בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. תודת המדינה והוקרתה לך על תרומתך האישית למדינת ישראל". על החתום אביגדור ליברמן שר הביטחון, ונציגי אגף השיקום של משרד הביטחון.

עוד בתעודת ההוקרה משולב גם הפסוק: "וְהָיָה כְּעֵץ שָׁתוּל עַל פַּלְגֵי מָיִם אֲשֶׁר פִּרְיוֹ יִתֵּן בְּעִתּוֹ וְעָלֵהוּ לֹא יִבּוֹל וְכֹל אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה יַצְלִיחַ". (תהילים, א',ג').

במהלך האירוע המרגש בירך מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג את חתן השמחה חיים ילוז ואיחל לו הרבה בריאות טובה ואריכות ימים ואמר לו כי תמיד יהיה היה לדוגמא ומופת כאן אצלנו בבית החם של העמותה ובירך ת כל האורחים שהקדישו מזמנםונגיעו ליטול חלק בשמחה. עוד באירוע הוענקו הוענקו לחיים ילוז גם סיכת אגף השיקום והחולצה הרישמית של מדינת ישראל לחגיגות 70 שנה למדינה … היה מרגש ביותר ! ! !

יש לציין כי בתום האירוע המרגש הוזמנו כל הנוכחים לבקר ולסייר במוזיאון "השואה והתקומה" אותו חנכה העמותה לאחרונה, בו חתם חיים ילוז גם בספר האורחים: "בית המקדש לניצולי שואה, הכהן הגדול שמעון סבג וצוות הכוהנים והלווים המקדשים שם עם ישראל ברוכים יהיו בפי כל לדורות וזכות בנצח עם ישראל לא ישקר. אמן סלה. חיים ילוז, 15.5.2018".

תפריט
נגישות