שחקני קבוצת הילדים של מועדון הכדורגל "הפועל חיפה" חגגו את הפורים ביחד עם ניצולי שואה של ה"בית החם של ניצולי השואה"  

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. שחקני קבוצת הילדים של מועדון הכדורגל "הפועל חיפה" חגגו את הפורים ביחד עם ניצולי שואה של ה"בית החם של ניצולי השואה"  
קבוצת הילדים של הפועל חיפה בכדורגל עם ניצולת השואה מצ'כיה בת 100 הגב' שושנה קולמר (צילום: גליה דרורי)
מעבר לתוצאות ולהישגים המקצועיים במועדון הכדורגל "הפועל חיפה" קודם כל בני אדם ופעילות בקהילה הינה חלק בלתי נפרד מהמועדון, הקבוצה הבוגרת וקבוצות מחלקת הנוער. חינוך לספורט מתחיל ב"בית החם של ניצולי השואה" בחיפה. הבית החם לניצולי השואה בחיפה משכן למעלה מ-120 ניצולי שואה שגילם של הדיירים נושק לגיל ה-80, ה-90, וגם יותר והוא זוכה לסיקור וביקור מכלל קצוות הקשת הפוליטית בזכות עשייתו היום יומית החשובה לרווחתם של ניצולי השואה בניהולו של מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג.
קבוצת הילדים של הפועל חיפה בכדורגל עם ניצולת השואה מצ'כיה בת 100 הגב' שושנה קולמר (צילום: גליה דרורי)
דיירי הבית החם זכו בימי חג הפורים לביקור שונה ומיוחד אליו הגיעו שחקני ומנהלי קבוצת ילדים ג' של מועדון הכדורגל "הפועל חיפה" וזאת על מנת להעביר את שמחת החג עם הדיירים ניצולי השואה ולהביא להם משלוחי מנות לחג. בנוסף ביקרו אנשי הקבוצה והשחקנים הצעירים במוזיאון השואה אותו חנכה העמותה לאחרונה, במוזיאון הם קיבלו סקירה מקיפה אודות ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" המתגוררים כיום בעמותה. הם הקשיבו לסיפורם האישי והמרגש של ניצולי השואה דיירי הבית החם של ניצולי השואה והתרגשו עימם יחדיו.
שחקני הקבוצה ביקרו בבית החם כחלק מחינוך השחקנים לערכים, כיבוד הזולת והמעורבות בקהילה שהם חלק בלתי נפרד מהספורט. שחקני המועדון הצעירים הודו לדיירים ואמרו שבזכותם הם מבינים מה היא המשמעות של ערבות הדדית, מאבק משמעותי ומשמעות. עוד במהלך הביקור בעמותה נפגשו הילדים גם עם ניצולת השואה מצ'כיה בת 100 הגב' שושנה קולמר ששרדה את תופת מחנה ההשמדה אושוויץ, היה זה מפגש מרגש ביותר ! את הקבוצה ליוו מאמן הקבוצה דורון פישר ומנהל הקבוצה עמיר גבר.
צילומים: ג'ו לוציאנו, גליה דרורי.
תפריט
נגישות