"יום המעשים הטובים" 2019: תלמידי ביה"ס "איינשטיין בחיפה הגיעו לשמח את ניצולי השואה

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. "יום המעשים הטובים" 2019: תלמידי ביה"ס "איינשטיין בחיפה הגיעו לשמח את ניצולי השואה

ישנן המון דרכים לעשות טוב – החל מלחייך לאדם ברחוב, לבקר בביתו של שכן קשיש ועוד ועוד. מדברים טוב, עושים טוב, מתי בפעם האחרונה אמרתם מילה טובה למישהו ? לא צריך לחכות למועד מיוחד כדי לפרגן או להחמיא, אפשר לעשות את זה יום-יום, כל השנה.

הרעיון המרכזי העומד מאחורי יום המעשים הטובים, הוא שכל אדם יכול לעשות מעשה טוב למען הזולת, מעשה טוב גדול או קטן, שיכול לסייע לאחר ומהווה דוגמא לאופן שבו העולם שלנו יכול להיראות כל יום בשנה. יום זה מעלה למודעות את הפשטות שבעשיית הטוב, ובכך מעלה את כמות האנשים המבקשים להתנדב כל השנה.

ואנו נרגשים ושמחים לבשר לכם כי ממש הבוקר (שני, 1.4.2019) לקראת "יום המעשים הטובים" שיצויין מחר, יום שלישי 2.2.2019 ברחבי מדינת ישראל, הקדימו והגיעו הבוקר קבוצה גדולה של תלמידים נציגי מועצת התלמידים של כיתות ה' – ו' של בית הספר הממלכתי "איינשטיין" בחיפה, הם הגיעו בלווית הרכזת החינוך החברתי של ביה"ס המורה טלי מורנו והאחראית על מועצת התלמידים הגב' מוריה אלימלך.

התלמידים קיבלו סקירה מקיפה אודות העמותה מפיה של הרכזת החברתית של העמותה הגב' נעמי אילוז, סיירו במוזיאון ה"שואה והגבורה" של העמותה, נפגשו ושוחחו עם ניצולי השואה, שרו להם שירים, עסקו בעבודות יצירה משותפות, וגם הביאו להם מתנות ומשחקים לרוב … אין ספק כלל כי החוויה הייתה מעצימה מאוד ומרגשת. התלמידים הרגישו סיפוק עצום וניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" הרגישו שמחה בלב ותשומת לב.

גם מפגש זה כמו כל המפגשים עם ניצולי השואה היו מרגשים ביותר ! כל הכבוד ויישר כוח לכל התלמידים של ביה"ס איינשטיין – ניצולי השואה אוהבים אותכם ומחבקים כל אחד ואחת אל ליבם, תודה לכם !

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר" . 

תפריט
נגישות