מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר": "כולי נרגש כשאני רואה את המשאיות הרבות שהולכות ובאות, מעמיסות ופורקות"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר": "כולי נרגש כשאני רואה את המשאיות הרבות שהולכות ובאות, מעמיסות ופורקות"

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג: "כולי נרגש כשאני רואה את המשאיות הרבות שהולכות ובאות, מעמיסות ופורקות, עבורי כל משטח מזון וכל מוצר מזון שמגיע זה עוד משפחות רעבות שאחלק להם חבילות מזון לחג הפסח, אני קורא לציבור הרחב להגיע לסייע ולתרום"

משנה לשנה מספרם הולך ועולה … לאלפי נזקקים בעיר חיפה, אין עדיין מזון לחג הפסח שיגיע אלינו ממש בקרוב, ביום שישי 19.4.2019 … לקראת חג הפסח 2019 כהרגלה במסורת רבת השנים מעל ל 2 עשורים מיום היווסדה, פתחה עמותת "יד עזר לחבר" במבצע ענק נרחב וחסר תקדים ותעבוד לילות כימים בהתארגנות לוגיסטית מקיפה ונרחבת באריזת וחלוקת אלפי חבילות מזון לניצולי שואה, משפחות נזקקות, אמהות חד-הוריות, דיירי רחוב, הומלסים חסרי בית, קשישים ועוד אשר ידן אינה משגת לערוך את שולחן החג.
אז עוד רגע אחד קטן לפני סוף השבוע, שבוע שעבר עליי ועל עמותת "יד עזר לחבר" בפעילות קדחתנית מסביב לשעון לקראת חג הפסח, כולי נרגש ושמח לבשר לכם כי כשאני רואה את המשאיות הרבות שהולכות ובאות, מעמיסות ופורקות, עבורי כל משטח מזון וכל מוצר מזון שמגיע יעשה טוב על הלב לעוד משפחות רעבות רבות שאחלק להם את חבילות המזון לחג. חבילות המזון שערכם השנה מוערך במאות שקלים, מרכיבים ואורזים מתנדבי העמותה הרבים גם ממש בימים אלה עד השעות הקטנות של הלילה. 
עוד אעדכן אותכם כי גם במהלך השבוע הבא ימשיך מרתון של אריזת וחלוקת חבילות מזון בכל דרך ואני נחוש בדעתי להפוך את מבצע חלוקת המזון לחג למשהו מכובד, אני מאד רוצה לעשות את זה כמעט בצורה דיסקרטית. הרי ברור שאני והמתנדבים בעמותה יכולים להזמין לכאן כמה אלפים ובתוך יומיים לחלק את כל מנות המזון שארזנו. גם החלטתי השנה לעשות את זה גם אחרת, ברצוני להעניק לכל אחד שירצה את חבילת המזון לחג אבל בצורה נאותה כדי שכבודם של הנזקקים ישמר. 
אין לי צל של ספק בכלל כי עמותת "יד עזר לחבר" תישבור הפעם את כל השיאים, בטוחני כי השנה נחרוג אפילו מגבולות היכולת שלנו, חרטנו על דיגלנו שנחלק בקרוב ועד תחילת ערב חג הפסח עשרות אלפי חבילות מזון. עוד אוסיף כי כמובן לבד איננו יכולים ואני פונה אליכם הקהל הרחב לתרום ולסייע לנו, בוא גם אתם ותעזרו לנו ותתרמו גם אתם ותהיו ביחד עימנו שותפים למצווה הגדולה הזאת על מנת שלא נשאיר אף אחד רעב בחג.
לתרומות כנסו לקישור המצורף להלן: https://yadezer.org.il/תרומה-בכרטיס-אשראי/
או התקשרו גם עכשיו ובכל רגע 8602* ותודה לכולם !
צילומים: "יד עזר לחבר". 
תפריט
נגישות