סבג: "העמותה תעשה כל שביכולתה על מנת שלא נשאיר אף רעב אחד בחג הפסח !"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. סבג: "העמותה תעשה כל שביכולתה על מנת שלא נשאיר אף רעב אחד בחג הפסח !"

שמעון סבג, מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר": "העמותה תעשה כל שביכולתה ממש עד כניסת ערב החג על מנת שלא נשאיר אף רעב אחד בחג הפסח !"

אצלנו בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" אין לנו רגע דל ולא נחים לרגע … ממש בעוד יומיים, ביום שישי הקרוב (19.4) יגיע אלינו גם חג הפסח העומד לו כבר על סף דלתות בתינו, אנו כהרגלנו ממשיכים בכל המרץ ובכל הכוח במלאכת העשייה והנתינה למענם של ניצולי השואה והנזקקים. המתנדבים הרבים ממשיכים במרתון אריזת חבילות המזון לחג וחלוקתם. כולי אושר לראות את המוני המתנדבים ובתוך כך, גם את המוני המשאיות הממשיכות להגיע ולפרוק מוצרי מזון בהם גם בשר ועופות שעם פריקתם מהמשאיות עושים את דרכן ישירות אל חבילות המזון שיעשו עוד היום את דרכן למאות נזקקים העמותה כבר זמן נהפכה לחמ"ל מבצעי בכל הפרוייקט הענק וחסר התקדים הזה בסיוע לנזקקים, אציין כי אעשה כל שביכולתי על מנת לא להשאיר אף רעב אחד לחג הפסח ! ! !

לצערי הרב, משנה לשנה מספרם הולך ועולה ולאלפי נזקקים בעיר חיפה, אין עדיין מזון לחג הפסח, זאת המציאות הקשה והכואבת ביותר שלנו שנת 2019. השנה העמותה שברה את כל השיאים וכבר חרגנו אפילו מגבולות היכולת שלנו, חרטנו על דיגלנו שנחלק עד תחילת ערב חג הפסח עוד מאות חבילות מזון.

חברים יקרים, כמובן לבד אינני יכול לעמוד במשימה ואני עדיין פונה אליכם בקריאה נרגשת ביותר לתרום ולסייע לנו, בוא גם אתם ותעזרו לנו ותתרמו גם אתם ותהיו ביחד עימנו שותפים למצווה הגדולה הזאת על מנת שלא נשאיר אף אחד רעב בחג. לתרומות התקשרו גם ברגעים אלה ובכל רגע למספר הטלפון:  8602* ותודה רבה לכולם !

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר". 

תפריט
נגישות