ב-9.7.2019 אירוע ענק ומרגש בחיפה: תחרות "כוכב בוגר נולד" לניצולי שואה ולקשישים

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. ב-9.7.2019 אירוע ענק ומרגש בחיפה: תחרות "כוכב בוגר נולד" לניצולי שואה ולקשישים

מתמודדי "כוכב בוגר נולד" של עמותת "יד עזר לחבר" התארחו במלון "לאונרדו קלאב" בטבריה  

ההכנות הגדולות לתחרות "כוכב בוגר נולד" תופסים תאוצה אדירה, את התחרות יוזמת ומארגנת עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג, לאחר האודישנים הראשונים לתחרות שהתקיימו לאחרונה ב"בית אבא חושי" בחיפה, התקיימו השבוע (שלישי, 14.5.2019) אודישנים נוספים ויום גיבוש וכיף למשתתפי התחרות, כל המתמודדים וניצולי שואה של עמותת "יד עזר לחבר" התארחו באירוח חם ולבבי במלון "לאונרדו קלאב" טבריה, וזאת בתרומתם האדיבה של יוסי משה מנכ"ל המלון, ומר שוכרי אמארה סמנכ"ל המלון. 

מימין: נציג המתמודדים גיל דנינו, מנכ"ל מלון "לאונרדו קלאב" טבריה יוסי משה, סמנכ"ל המלון שוכרי אמארה ניצולת השואה של העמותה הגב' חיה כספי.

את התחרות "כוכב בוגר נולד" מארגנת מפיקה יוזמת ומארגנת לראשונה עמותת "יד עזר לחבר" וזאת בשיתוף עם המחלקה לקהילה בעיריית חיפה. התחרות פתוחה לניצולי שואה וקשישים, את מנהלה המוזיקלי של התחרות שתתקיים באירוע גדול ומתוקשר באולם "מרכז הקונגרסים" בחיפה ביום שלישי בתאריך: 9.7.2019 הוא ננסי ברנדייס, ויעזרו לו בצוות השופטים הגב' תמי ברק יו"ר נעמ"ת בחיפה, איריס גרוסמן מעיריית חיפה, סולנית להקת חיל הים לשעבר הגב' חיה ארד ועוד רבים וטובים ומעל כולם את האירוע המרגש מפיקה ביד רמה הגב' ענבל אלנקוה. 

צוות ההפקה המארגן את תחרות "כוכב בודר נולד" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה.
בתוך כך יש לציין כי המתמודדים באודישנים שהתקיימו בטבריה נושקים לגיל 80, ו-90 היו מפתיעים ביותר בכישרונם המוזיקלי, ויש למה לצפות באירוע הגדול שיהיה שמח ביותר. במהלך האירוע העניקו נציג המתמודדים גיל דנינו וניצולת השואה הגב' חיה כספי תעודות הוקרה ואת סיפרו של שמעון סבג "עדות חיה" ליוסי משה מנכ"ל מלון "לאונרדו קלאב" בטבריה ולעוזרו סמנכ"ל המלון שוכרי אמארה.
מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג אמר: "ברצוני להודות מקרב לב להנהלת מלון "לאונרדו קלאב" טבריה, למנכ"ל המלון מר יוסי משה, לסמנכ"ל המלון מר שוכרי אמארה ולכל צוות העובדים על האירוח החם והלבבי שהעניקו ולו זכינו כולנו כל משתתפי תחרות "כוכב בוגר נולד" שהתארחו במלון "לאונרדו קלאב" טבריה במסגרת האודישנים לתחרות, אני מזמין את כל תושבי חיפה לבוא ולהגיע לאירוע במרכז הקונגרסים ב- 9.7 שיתקיים במעמד שרי ממשלה, חברי כנסת זמרים וזמרות, מאות ניצולי שואה וקהל של 2,500 צופים, מבטיח לכולם שהאירוע יהיה מפתיע מאוד, מרגש ביותר, מהנה ושמח, יש למה לצפות, אסור לפספס !" 

צילומים: ג'ו לוצ'יאנו 

תפריט
נגישות