טקס מיוחד ומרגש ל"יום השואה הבינלאומי 2020" יצויין בעמותת "יד עזר לחבר" ביום שני, בתאריך: 27.1.2020

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. טקס מיוחד ומרגש ל"יום השואה הבינלאומי 2020" יצויין בעמותת "יד עזר לחבר" ביום שני, בתאריך: 27.1.2020

חברות וחברים יקרים !
לתשומת ליבכם, בסוף חודש זה, ביום שני 27.1.2020 יחול "יום השואה הבינלאומי 2020", גם אנו בעמותת "יד עזר לחבר" בחיפה, כמידיי שנה בשנה נציין את היום החשוב הזה בטקס מיוחד ומרגש לזיכרם של הניספים קורבנות השואה. מצורפת כאן הזמנה עבור כל אחד ואחת מכם החברים, הטקס יחל בשעה: 15:00 אחה"צ ברחבת אנדרטת "יד לניצול" במתחם קריית החסד של העמותה ברחוב קסל 6 בשכונת הדר בחיפה, הטקס יערך במעמד שרים, חברי כנסת, שגרירים, קונסולנים, אישי ציבור, ניצולי שואה רבים מחיפה והצפון, חיילים, תלמידי בתי הספר ועוד, בתום הטקס אנו מזמינים את הקהל הרחב לביקור וסיור ב"מוזיאון השואה" שחנכנו לאחרונה במתחם, בואו לכבד את זיכרם של קורבנות השואה, נודה להשתתפותכם !
הזיכרון כמובן חשוב ביותר, אך לא פחות מכך חובה עלינו להוקיר ולדאוג בכל דרך לניצולי השואה שעדיין חיים בקרבנו. אצלנו, ב"בית החם לניצולי השואה" בחיפה – מתגוררים כ-120 ניצולי שואה, אנו דואגים להם בסיעוד, תמיכה נפשית, ארוחות חמות ואירועי תרבות וחברה. כדי שנוכל להמשיך ולעזור לאנשים היקרים האלה ולקלוט קשישים נוספים המבקשים להצטרף לבית החם – אנחנו מבקשים את העזרה שלכם. כל תרומה ולו הצנועה ביותר, מגיעה ישירות לרווחתם של ניצולי השואה, אז באמת בואו גם אתם ותיתנו לניצולי השואה תקווה לחיים טובים ויפים יותר, בואו והתקשרו גם ברגע זה ובכל רגע לעמותת "יד עזר לחבר" ותהיו גם אתם שותפים להגשמת חלומם של ניצולי השואה דיירי ה"בית החם" של העמותה שיהיו להם חיים חדשים והמון חברים, לתרומות:
https://yadezer.org.il/תרומה-בכרטיס-אשראי/ … או התקשרו לטלפון: 8666988 – 04, או בקיצור 8602* … אנחנו מחכים לכם, תודה לכולם !

תפריט
נגישות