מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג: "בריאותם של תושבי ישראל חשובה לי מהכל לכן החלטתי לדחות את אירוע מלכות היופי למועד אחר !"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג: "בריאותם של תושבי ישראל חשובה לי מהכל לכן החלטתי לדחות את אירוע מלכות היופי למועד אחר !"

חברות וחברים יקרים שלום רב לכולם !
לתשומת ליבכם, אנו מעדכנים אתכם כי הבוקר (חמישי, 5.3) התכנסה ישיבה דחופה של הוועד המנהל של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה בו הוחלט פה אחד לדחות את ערב המחווה של אירוע "טקס בחירת מלכות היופי לניצולי השואה 2020" שהיה אמור להתקיים ביום שלישי בתאריך: 31.3.2020 למועד אחר, עליו תודיע העמותה בהמשך !בתום הישיבה מסר מר שמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר": "במצב הקיים כיום (5.3) במדינת ישראל בו מתבטלים אירועים שונים רבים ובתאם להתפרצות נגיף מחלת הקורונה במקומות רבים ברחבי מדינת ישראל ובעקבות הנחיות משרד הבריאות האוסרות על קיום אירועים המוניים של מעל 5,000 איש ועל מנת לא לקחת אף סיכון החלטתי לדחות את האירוע שהיה אמור להתקיים ב 31.3.2020 מיידית ! אין לי כל צל של ספק כי בריאותם של תושבי מדינת ישראל חשובה לי ביותר והיא מעל הכל, כולי תקווה כי גם ימים קשים אלה יעברו עלינו במהרה ונקווה לימים טובים ובריאים יותר בקרוב ! גם ניצולי השואה חשובים ויקרים לי וברגע שנוכל לקיים את האירוע נודיע על המועד החדש, מאחל בריאות טובה ורפואה שלמה לכל תושבי ישראל !" .

תפריט
נגישות