ניצולת שואה תרמה לניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה ● עו"ד סבג: "על דגלו של משרדי חרטתי את הערכים עליהם חונכתי מיום היוולדי בבית הוריי והם ההגינות, הצדק, היושרה, "ואהבת לרעך כמוך" !".

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. ניצולת שואה תרמה לניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה ● עו"ד סבג: "על דגלו של משרדי חרטתי את הערכים עליהם חונכתי מיום היוולדי בבית הוריי והם ההגינות, הצדק, היושרה, "ואהבת לרעך כמוך" !".

לכניסה לאתר האינטרנט של עו"ד רועי סבג, להלן: רועי סבג משרד עורכי דין

ניצולת שואה כבת 90 שכעשתה את דרכה באוטובוס של "אגד" להצגה, נפלה ונחבטה ברגלה ובפניה בזמן בלימת נהג האוטובוס, כאשר התכוננה לרדת מהאוטובוס בצחנה הסמוכה ל"מרכז הקונגרסים" בחיפה.

עו"ד רועי סבג שייצג בהתנדבות מלאה את ניצולת השואה, הגיש תביעה כנגד החברה המבטחת את של חב' "אגד" ובמשא ומתן לפשרה סוכם בין 2 הצדדים כי ניצולת השואה שהיא דיירת "הבית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה תפוצה בעשרות אלפי שקלים. ניצולת השואה החליטה מיידית לתרום את כל כספי הפיצויים ל"בית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה המשכנת למעלה מ-120 ניצולי שואה שרובם חיים מתחת לקו העוני.

בתוך כך, יש לציין כי עו"ד רועי סבג (30) הוא מפעיליה וממתנדביה הוותיקים והנאמנים של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה כבר עשרות שנים והוא בנו של מר שמעון סבג מייסד ומנכ"ל העמותה. במהלך עבודתו המקצועית של עו"ד רועי סבג על תיק זה אמר עו"ד סבג: "היעד המרכזי שלי בשנים הקרובות יהיה להפוך את משרדי החדש שהקמתי לשם דבר בעיר חיפה ובכלל באיזור הצפון כולו. עוד אוסיף בדבריו עו"ד סבג: "על דגלו של משרדי חרטתי את הערכים עליהם חונכתי מיום היוולדי בבית הוריי והם ההגינות, הצדק והיושרה, והפסוק "ואהבת לרעך כמוך" תמיד היו לנגד עיניי ותוך מחויבות לעבודה קשה, חריצות והתמדה".

משרדו של עו"ד רועי סבג, עורך דין דיני עבודה חיפה, מתמחה ומעניק שירותים משפטיים בתחום דיני עבודה, ביטוח לאומי, דיני נזיקין ועוד כשהמוטו המרכזי שלו – כל התחומים תחת קורת גג אחת, במקצועיות אדיבות מלאה וללא פשרות כשהדגש המרכזי הוא על שירות, ליווי ויחס אישי, מתחילת התיק ועד לסיומו.

לאלה מכם שלא מכירים את עו"ד רועי סבג, שהינו עורך דין דיני עבודה חיפה נציין כי במשך שנים שימש כעורך דין במשרד עורכי הדין "נ. פינברג ושות'" ברמת גן, הנחשב לאחד המובילים בארץ בדיני עבודה. בעבודתו במשרד התמחה בייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה ובתיקי ליטיגציה מורכבים לרבות סכסוכים קיבוציים. בשנת 2012 קיבל עו״ד סבג מגן ״שר הרווחה״ לאור הצטיינות והוקרה על הקמת מפעל הזנה לחיילים בודדים והקמת פרויקטים רבים למען שכבות חלשות בחברה הישראלית.

במסגרת עבודתו במשרד פיינברג, העניק עו"ד רועי סבג ייעוץ משפטי לחברות הגדולות ביותר במשק, כדוגמת הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק מזרחי-טפחות, חברת ויזה-כאל, סופר פארם, חברת משחקי יצירה ועוד. עו"ד רועי סבג, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה ובמהלך לימודיו הוענק לו פרס מטעם הסתדרות העובדים במרחב חיפה (ע"ש דורון מייבלום ז"ל, נשיא בית הדין האזורי לעבודה) על הצטיינות במשפט העבודה.

עוד הוענק לו במסגרת לימודיו גם פרס ל'תלמיד ראוי לשבח' על שם שופט בית המשפט העליון בדימוס, פרופ' יצחק זמיר. בין השנים 2016-2019 שימש עו"ד סבג כרכז מחקר מטעם פרופ' מרדכי מירוני והיה שותף לכתיבת מאמרים וספרים בתחום משפט העבודה הפרטי והקיבוצי. בין השנים 2014-2016 שימש עו"ד סבג כסגן יו"ר ועדת נוער וצעירים של עיריית חיפה, כשבשנת 2012 הוענק לו מגן "שר הרווחה" לאור הצטיינות והוקרה מיוחדת על הקמת מפעל הזנה לחיילים בודדים והקמת פרויקטים רבים למען השכבות החלשות בחברה הישראלית, בשירותו הצבאי שימש עו"ד סבג כעוזר משפטי בבית משפט צבאי.

לכניסה לאתר האינטרנט של עו"ד רועי סבג, להלן: רועי סבג משרד עורכי דין

צילומים: ג'ו לוצאינו.

תפריט
נגישות