מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", סבג: "כולי גאווה אדירה בעובדי ומתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" שנזעקו לעזור לאם חד הורית ושתי בנותיה שביתם נשרף כליל"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", סבג: "כולי גאווה אדירה בעובדי ומתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" שנזעקו לעזור לאם חד הורית ושתי בנותיה שביתם נשרף כליל"

לצערנו הרב, בסוף השבוע שעבר (שישי, 1.5) בשעה 20:32 פרצה שריפה עזה בדירת מגורים בקומה השלישית ברח' בית לחם בחיפה. ברגע האחרון חולצו דיירי הבית, אם ושתי בנותיה מהדירה הבוערת ולוחמי האש השיגו שליטה באירוע שהיה ללא נפגעים בנפש, אך לצערנו, נגרם נזק כבד ועצום לדירה שהתלקחה ונשרפה כליל באש.חוקר הדליקה מצא כי השריפה פרצה כתוצאה ממחשב נייד (לפטופ) שהונח על המיטה בעודו בטעינה. עם היוודע דבר השריפה עוד באותו הערב למייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג הוא לא היסס לרגע … וכהרגלו בקודש החליט שצריך לפעול מיידית !אנו עדיין בעיצומו של משבר התפרצות נגיף הקורונה במדינת ישראל וימים קשים ולא פשוטים עוברים על כולנו ואתמול (ראשון, 3.5), הגיע מר סבג כדי לאמוד את הנזקים, ומיידית תרם לאם כרטיס על סך 5,000 ש"ח לחודש זה ו-5,000 ש"ח לחודש הבא שיעמוד לרשותה לרכישת מזון וצרכים ראשוניים.והבוקר (שני, 4.5) אצלנו בעמותה לא נחים לרגע ואין לנו רגע דל, כשהוא ועוד אנשים טובים הנמצאים בדירה שנשרפה כליל אמר מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג: "כולי גאווה אדירה בעובדי ומתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" שנזעקו לעזור לאישה שהיא אם חד הורית וושתי בנותיה שביתה נשרף.הצוותים שלנו עוסקם שעות רבות מסביב לשעון בפינוי האשפה על מנת לאפשר את התחלתה ושיפוצה של הדירה בהקדם. על מנת שהאם ובנותיה יחזרו בהקדם לגור בדירה. בתור חיפאי אני אומר כי תמיד נשתדל להיות במקום בו זקוקים לעזרתנו, כך חרטתי על דיגלה של העמותה לפני יתר מ-3 עשורים וכך גם אעשה !" … נציין כי גם עורך דין רועי סבג השתתף בניהול המבצע בצד הלוגיסיטי. אם גם אתם רוצים לבוא ולסייע לנו זהו הזמן וזהו גם הרגע, אל תהססו התקשרו לטלפון 8602* !"ניתן לתרום לעמותה גם דרך האתר, ליחצו כאן !!!

צילומים: כבאות והצלה מרחב חוף, יוסף הירש.

תפריט
נגישות