מייסד ומנכ"ל "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג נבחר ל"אנשי השנה" בתחום ההתנדבות והחברה בחיפה והצפון

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. מייסד ומנכ"ל "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג נבחר ל"אנשי השנה" בתחום ההתנדבות והחברה בחיפה והצפון

בגיליון העיתון החדש של "חדשות חיפה והצפון" המתפרסם השבוע (30.12.2020) ולקראת תחילתה של השנה האזרחית החדשה שתחל השבוע (1.1) היא שנת 2021 בחרה השנה מערכת העיתון את "אנשי השנה" ונבחריה הבולטים בתחומי פעילותם השונים והמגוונים בהם רפואה, רשויות מקומיות, אנשי עסקים, חברה וכלכלה ועוד בכל איזור חיפה הקריות והצפון בשנת 2020, בשנה שהיתה לכולנו שנה שלא ידענו ולא הכרנו מעולם, שנה שהיתה הכי מאתגרת והכי קשה וזאת בצל משבר נגיף הקורונה. בין כל "אנשי השנה" הבולטים שנבחרו נבחר גם מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג בשמינייה הראשונה והמובילה בתחום ההתנדבות והחברה באיזור חיפה הקריות והצפון.

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" אמר הבוקר: "ברצוני להודות מקרב לב למערכת העיתון על כי בחרה בי לאחד מ"אנשי השנה" בשנת 2020, בה בחרה אותי בשמיניית האנשים הראשונה והמובילה בתחום ההתנדבות והחברה בחיפה ואיזור הקריות והצפון. אני גאה וכבוד גדול עבורי להיות בין אנשי השנה, זו לא הפעם הראשונה שהם בוחרים בי וזה מרגש אותי תמיד בכל פעם מחדש ! אבל תרשו לי לציין כי "אנשי השנה" שלי הם כמובן המתנדבים, התורמים והמסייעים של עמותת "יד עזר לחבר" ו"יד רוזה" העוזרים לי בכל ימות השנה, בלעדיהם זה לא היה קורה !!! … הם אלה העוזרים לי לדאוג לניצולי השואה דיירי ה"בית החם", מחוסרי דיור, הומלסים, אמאות חד הוריות, ילדים עם צרכים מיוחדים, נוער בסיכון ובכלל לנזקקים, אין לי צל של ספק שלבד לא הייתי מצליח להקים את עמותת "יד עזר לחבר" מפעל החיים רב השנים שלי כבר למעלה מ-3 עשורים … ואם טעיתי ? … תקנו אותי !!! הם אנשי השנה שלי, מאחל לכל החברות והחברים ששנת 2021 תהיה טובה בהרבה מקודמתה … ושנה אזרחית טובה מבורכת ומוצלחת לכולם !".

בהמשך להודעתו של מר סבג הבוקר, פירסמו גם עובדי ומתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" ו"יד רוזה" את הודעתם, להלן: "לרגל בחירתך שמעון, עובדי ומתנדבי העמותה מאחלים לך הרבה בריאות טובה ואריכות ימים. שמעון היקר, כיום מפעל החיים שאותו הקמת לפני למעלה מ 3 עשורים הנקרא עמותת "יד עזר לחבר" שאתה עומד בראשה היא אחד ממפעלי הצדקה והרווחה הגדולים והחשובים שיש בישראל. אתה תמיד נותן את הלב ואת הנשמה למען המטרה, צמצום מעגל העוני, סיוע לאלה שהופקרו, העלאת חיוך על פניהם של ניצולי השואה הנתמכים בעמותה ועוד.

אז באמת, זה הזמן וזהו הרגע להודות לך ולהגיד לך שמעון המון תודה, תודה ענקית לך שמעון סבג, איש סוחף עם לב גדול, עם אמונה, אומץ והרבה איכפתיות, לא רבים הם האנשים שפועלים כמוך ללא לאות וללא כל כוונות רווח, רק כדי לתת, לתת תקווה לכל אלה שרק כמעט איבדו אותה. מי יתן והאל יגשים לך שמעון את כל משאלות ליבך לטובה ותמשיך לעשות חייל בעוד הרבה דברים יפים למען החלש בחברה ולזולת ודברים יפים בהם רב הנסתר על הגלוי ! יישר כוח על כל תרומתך רבת השנים ונדיבות ליבך למען הקהילה, מדינת ישראל זקוקה לעוד הרבה אנשים כמוך … נאחל מכולנו למר שמעון סבג עוד שנים רבות של עשייה ונתינה פורייה ואדירה למען הזולת והחלש בחברה … אנחנו מצדיעים לך !!! אוהבים אותך שמעון ומחבקים אותך חזק אל ליבנו ולא רק היום לרגל בחירתך בעיתון … אלא בכל ימות השנה !"

בתמונה: מר שמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר"

צילומים: אוקסנה שלומוב, יוסף הירש.

תפריט
נגישות