מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג: "תחרות וטקס "מלכת היופי של ניצולות השואה 2021" תערך בקרוב !"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג: "תחרות וטקס "מלכת היופי של ניצולות השואה 2021" תערך בקרוב !"

בשנת 2018 היתה זאת ניצולת השואה מפולין, הגב' טובה רינגר, כיום בת 99 שזכתה בתואר היוקרתי הרם והנכסף של "מלכת היופי של ניצולות השואה 2018", זאת היתה גם התחרות האחרונה ומאז לא נערכו תחריות מרגשות כאלה בשל משבר נגיף הקורונה כשפרץ והתחיל באותם ימים בו נערכה עמותת "יד עזר לחבר" כשהיא היתה ממש בחזרות האחרונות לטקס שהיה אמור להיערך ברוב פאר והדר באולם מרכז הקונגרסים בחיפה בתאריך: 31.3.2020 לעיניי 3,500 צופים.

מי תהיה "מלכת היופי של ניצולות השואה לשנת 2021" ? … סקרנים ? … את זאת נוכל לגלות לכם שאת התשובה נדע כולנו ביחד ממש בקרוב !

במסיבת עיתונאים שכינס השבוע בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה (חמישי, 14.10) מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג הוא הודיע בהתרגשות גדולה ואמר: "אני כולי שמח ונרגש לבשר לכם כי גם בהתאם להוראות התו הירוק כיום, תחרות וטקס בחירת מלכות היופי של ניצולות השואה לשנת 2021 אותה יוזמת ומפיקה עמותת "יד עזר לחבר" מידיי שנה תתקיים בקרוב ! כן, היא שוב חוזרת אלינו ובצעדי ענק וכל ההכנות לתחרות כבר החלו ונמצאות בעיצומן ! התחרות השנה תהיה מרשימה ביותר גדולה, יפה ומקסימה כפי שלא נראתה בישראל ובכלל בעולם כולו. האירוע המרגש ייערך בהשתתפות מאות ניצולי שואה, אומנים, אורחים רבים, אישי ציבור ועוד הפתעות רבות וישודר גם בטלויזיה בשידור חי וישיר בארץ ולמיליוני צופים ברחבי מדינות העולם. אז למה אתם מחכים או מחכות ? אם את חושבת שאת מועמדת מתאימה ורואה את עצמך ראויה ורוצה ליטול חלק בתחרות מקסימה זאת, אם את הבת או הנכדה של … או אתה הבן או הנכד של … ואתם חושבים שאמא שלך או הסבתא שלך ראויה, או שאתם מכירים ניצולת שואה המתאימה להשתתף בתחרות זאת … אל תהססו לרגע, אתם מוזמנים כבר עכשיו לפנות אלינו בהקדם לעמותת "יד עזר לחבר" לטלפון 8602* ורק שלא תגידו שלא אמרנו לכם, אנחנו כבר מחכים לכם, מהרו יהיה מרגש וגם שמח, פרטים נוספים אודות האירוע נפרסם בהמשך !".

צילומים: יד עזר לחבר.

תפריט
נגישות