לקראת חג הפסח: קבוצת הנוער של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" ארזה 300 חבילות מזון שיחולקו לניצולי שואה, קשישים ולמשפחות מעוטות יכולת

  1. ראשי
  2. Events
  3. לקראת חג הפסח: קבוצת הנוער של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" ארזה 300 חבילות מזון שיחולקו לניצולי שואה, קשישים ולמשפחות מעוטות יכולת

למועדון הכדורגל "מכבי חיפה" יש כבר מספר רב של שנים קשרי קהילה הדוקים ומבורכים עם ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג. כמדי שנה בשנה ולקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה בסוף השבוע הבא עצרה היום (רביעי, 6.4.2022) קבוצת הנוער של המועדון הירוק מכבי "הרדי" חיפה הירוק את אימוניה למספר שעות. שחקני הקבוצה, חברי הצוות המקצועי והניהולי הגיעו אל מרכז המזון המרכזי של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה וזאת על מנת להכין ולארוז חבילות מזון לניצולי שואה, קשישים ולמשפחות מעוטות יכולת לחג הפסח.

קבוצת הנוער הגיעה בהרכבה המלא והחזק שכלל גם את כל הצוות המקצועי בראשותו של מאמן הירוקים שחקן העבר לשעבר אלון חרזי ומנהל הקבוצה ערן לוין. נוכל לגלות לכם כי במשך כשעתיים בלבד ארזו שחקני הנוער הירוקים קרוב אלפי מוצרים וכל אלה נארזו ל-300 חבילות מזון שיעשו את דרכם בימים החל ממחר לניצולי שואה, קשישים ולמשפחות מעוטות יכולת שידן אינן משגת בחיפה והקריות ובכלל באיזור הצפון.

לקראת סיומו של היום המרגש אמר מאמן הקבוצה, אלון חרזי: "אנחנו שמחים תמיד להיות כאן ולעזור לעמותת "יד עזר לחבר" ומנהלה הלוגיסטי מר חביב אוחנה שאחראי על היום הזה ועל הכנסת האורחים הלבבית, מתרגשים לתת יד לעמותה שעוזרת כבר קרוב לשלושה עשורים לניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטות יכולת, אנו מרוצים שהצלחנו לארוז ולהכין קרוב ל-300 חבילות מזון, נשמח לחזור לכאן שוב ולעזור בכל מה שהעמותה תצטרך ותזדקק, תמיד נהיה ונעמוד לרשותה".

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג הנמצא היום באוקראינה ביחד עם כל חברי המשלחת ההומניטרית של העמותה הממשיכה להציל ולחלץ תחת הפגזות אש ניצולי שואה מהתופת לא שכח היום ושלח את בירכתו לשחקנים. נציג העמותה ומנהל הלוגיסטיקה של עמותת "יד עזר לחבר" מר חביב אוחנה הודה לשחקנים ואמר בהתרגשות רבה: "ברצוני להודות לכם מקרב לב ותודה ענקית לכל אחד ואחד מכם על כמות מדהימה ומבורכת זאת של חבילות מזון שארזתם היום במחסן המרכזי הגדול שלנו לקראת חג הפסח. מועדון הכדורגל מכבי חיפה הוא אחד ממועדוני הכדורגל החברתיים ביותר שאני מכיר ואם לא מועדון הכדורגל החברתי ביותר בישראל. זה כלל לא מובן מאליו שמכבי חיפה עוצרת את אימוניה וזאת רק על מנת לעזור ולסייע לנו לקראת חג הפסח. תודה לנשיא המועדון מר יעקב (יענקל'ה) שחר ולמנהל מחלקת הנוער מר איציק עובדיה שלא שוכחים את ניצולי השואה לעולם, הם הגיבורים האמיתיים של כולנו. מאחל לקבוצת הנוער ולכל קבוצות המועדון הרבה הצלחה במשחקיהם בליגה ושיגיעו ויזכו להישגים. כל הכבוד לכם תודה לכם ומאחל לכם חג פסח שמח וכשר, שתמיד תשחקו עם הגינות בספורט שתהיה כולה מרובה בהישגים על כר הדשא וכיבוש שערים רבים לשער היריבה, חג פסח שמח !".

צילומים: יוסף הירש.

 

תפריט
נגישות