אשכול מטרופולין חיפה של "אגד" ועמותת "יד עזר לחבר" הגשימו את חלומו של נער עם צרכים מיוחדים 

  1. ראשי
  2. Events
  3. אשכול מטרופולין חיפה של "אגד" ועמותת "יד עזר לחבר" הגשימו את חלומו של נער עם צרכים מיוחדים 
נהג אוטובוס ומבקר ליום אחד: בחוויה עוצמתית ומרגשת אירח אשכול מטרופולין חיפה של "אגד" נער עם צרכים מיוחדים …

בין כל העבודות היומיומיות השוטפות והמורכבות של עובדי אשכול מטרופולין חיפה של "אגד" מוצאים מנהלי סניפים, נהגים, סדרנים ומבקרים אלה גם זמן איכות לתרומה לקהילה ולחלש בחברה כשממש הבוקר (שני, 22.8.2022) עזבו מנהלי הסניפים, הנהגים, הסדרנים והמבקרים למספר שעות את פעילותם  היומימיות החשובה וזאת על מנת לארח בתחנת מרכזית חוף הכרמל למפגש מרגש ביותר וחוויתי ולחמם את ליבו ולהגשים את חלומו של משה אהרון עזרן, נער עם צרכים מיוחדים שממש בימים הקרובים יחגוג את יום הולדתו ויגיע לגיל 18. משה, תלמיד ביה"ס "גניגר" לילדים עם צרכים מיוחדים שבחיפה והוא גם אח תאום לבת אל שאף היא נערה עם צרכים מיוחדים. מפגש עוצמתי זה נערך בשיתוף פעולה מבורך של הנהלת אשכול מטרופולין חיפה של אגד המנוהלת ביד רמה ומבורכת ע"י מנהל האשכול יציב טופור ביחד עם עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג העושה וטורחת לילות כימים וזאת כבר למעלה מ-3 עשורים לטובת רווחתם של ילדים עם צרכים מיוחדים, ניצולי שואה, משפחות מעוטי יכולת ועוד.

משה, שהגיע מלווה עם עמי אביו, הוזמן בבוקר אל משרדי אשכול מטרופולין חיפה הנמצאים בתחנה מרכזית חוף הכרמל שם קיבלו אותו מנהל האשכול, מנהלי סניפי אשכול מטרופולין חיפה , נהגי ומבקרי האשכול השונים והמגוונים עם הרבה חום ולבביות ברוב פאר והדר ועם כיבוד כיד המלך. במהלך הסיור קיבל משה במתנה כובע, חולצת מבקר, דגם אוטובוס של אגד ומשחק צעצוע.

משה ביקר במשרדי האשכול, נפגש עם מנהל סניף חוף הכרמל עמית פרנקל וכמו כן נפגש גם עם הנהגים, המבקרים והסדרנים, שהראו לו איך תחנת חוף הכרמל מנוהלת ביום יום ושולטת על כל מאות האוטובוסים הנמצאים בכבישים בכל איזור חיפה והצפון שיגיעו בזמן בדרכם.

לאחר מכן עלה משה לאוטובוס וישב בכסא הנהג ולקראת תום הביקור המרגש עלה גם כפקח ומבקר על קו 111, וגם קו 123 ועוד מספר אוטובוסים נוספים כשהוא עובר מהאחד לשני בין כל נוסעי האוטובוס ובודק אם הם תיקפו את כרטיס הרב קו שלהם בעלייה לאוטובוס. אין ספק כי משה זכה לקבל מעובדי אשכול מטרופולין חיפה יום חוויתי מלא וגדוש בחוויות אדירות שלא ישכח לעולם !

בתוך כך, למי שלא יודע ומכיר נספר כי אשכול מטרופולין חיפה של אגד הוא כיום מהגדולים באשכולות "אגד" בישראל ותחת כנפי אשכול מטרופולין חיפה פועלים שלושה סניפים מרכזיים וגדולים בהם סניף חוף הכרמל, סניף נווה שאנן וסניף קריות, בו פועלים 1,062 נהגים המפעילים 598 אוטובוסים בכל מפת קווי התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה. נציין, כי את אשכול מטרופולין חיפה של אגד מנהל ביד רמה ומבורכת יציב טופור, האשכול בסיוע צוות הניהול של האשכול ושלושת מנהלי הסניפים הצליח ליצור באשכול זה אווירת ניהול של ערבות הדדית רבה ומוטיבציה גבוהה בקרב כל הנהגים והעובדים.

אשכול מטרופולין חיפה של אגד ידוע ומוכר בתרומתו הרבה למען הקהילה, כשאירוע ומפגש מרגש ועוצמתי זה נערך במעמד רבים וטובים בהם יציב טופור מנהל אשכול מטרופולין חיפה, עמית פרנקל מנהל סניף חוף הכרמל, רונן ארליך מנהל סניף קריות, רועי בן אליהו סגן מנהל סניף נווה שאנן, רפאל סולטן מנהל עבודה פקחים צפון, נהגים, מבקרים, פקחים, סדרנים ועוד רבים וטובים שעמלו וטרחו להצלחתו של אירוע מרגש זה.

נושא התרומה לקהילה הוא חלק מה D.N.A (די.אן.איי) של האשכול והסניפים מונחים להיות שותפים לפעילות בקהילה וליזום אירועים ופעולות המוכיחות הלכה למעשה שהאשכול ואגד קשורים במישרין לחברה הישראלית. ממש לאחרונה שיפצו הנהגים בתים של ניצולי שואה ומשפחות מעוטי יכולת בשכונת רמת אשכול בחיפה ועוד.

במהלך האירוע יציב טופור, מנהל מטרופולין חיפה של אגד בירך את משה ואמר נרגשות בדבריו: "משה היקר, אנו, כל עובדי אשכול מטרופולין חיפה שמחים לארח אותך כאן היום אצלנו באשכול בתחנת מרכזית חוף הכרמל, זאת זכות גדולה עבורינו, כבוד גדול נפל בחלקנו לארח אותך ולחגוג ולציין ביחד איתך את יום הולדתך ה-18 שיחול ממש בימים הקרובים. עבורנו, אתה משה, הוא הנותן לנו את כל הכוחות להמשיך הלאה בעבודתינו. אין ספק ואנו מודים לך על כך שנפל בחלקנו להגשים חלום לילד כל כך מיוחד. אנו מאחלים לך בריאות איתנה, אושר רב והמשך הגשמת משאלות, מזל טוב ויישר כוח משה !".

במהלך האירוע, עמי עזרן, אביו של משה, סיפר עם דמעות בעיניו ובהתרגשות רבה: "המשמעות להגיע לכאן היום לתחנת מרכזית חוף הכרמל לאירוע כזה חם, לבבי ומרגש חשובה ביותר ועבור בני משה זה כל עולמו. זה כלל לא מובן מאליו, בכל מהלך האירוע היו לי דמעות בעיניים על שמחתו הרבה של משה, לא רק בגלל היכולת שלנו לבלות יחד שעושה באמת טוב ושמח, אלא תודה ענקית לכם עובדי אשכול מטרופולין חיפה על שחד משמעית הגשמתם לו את החלום ופשוט עשיתם אותו מאושר !".

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג הנמצא בימים אלה בפעילות הומניטרית של חילוץ ניצולי שואה באוקראינה שלח את ברכתו לאירוע ואמר: "כבר למעלה מ-3 עשורים טורחת ועושה לילות כימים עמותת "יד עזר לחבר" לטובת רווחתם של השונה והאחר בקהילה, העשייה למען ילדים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות הופכת אותנו לאנשים טובים יותר ומאפשרת לנו לראות את האחר בצורה שווה. אירוח ילד עם צרכים מיוחדים הוא מבורך, יפה ומקסים ביותר והלוואי ילמדו כולם לכבד את האחר והשונה בחברה וילכו אחריכם עובדי אשכול מטרופולין חיפה בדרככם היפה הזאת. אין לי צל של ספק כי אתם עושים עבודת קודש ומצווה גדולה בשגרת יומכם בכל ימות השנה, הענקתם למשה באירוע את ההזדמנות לפעילות משותפת וחווייתית, לה הוא לא זוכה כל יום וזו מבחינתנו המתנה הגדולה ביותר.

יישר כוח לכם ותודה ענקית לכם עובדי מטרופולין חיפה של אגד. שאפו ענק לכל אלה שטרחו ועמלו באירגונו ובהצלחתו של אירוע זה בהם מנהל אשכול מטרופולין חיפה מר יציב טופור, אגף תח"צ (תחבורה ציבורית), אגף היושב ראש ולעמית פרנקל מנהל סניף חוף הכרמל, כולכם ביחד עם כל עובדי האשכול הוכחתם כי גם לאחר ולשונה יש מקום של כבוד בחברה, הוספתם לילד רגעים רבים של אושר ותקווה שהם הרגעים של החיים שאותם הוא לא ישכח לעולם, כל הכבוד לכם עובדי אשכול מטרופולין חיפה של אגד, אני מצדיע לכם !”.

בסיום הביקור המרגש העניקה עמותת "יד עזר לחבר" לאשכול מטרופולין חיפה, לאגף היושב ראש ואגף התחבורה הציבורית תעודות הוקרה על פעילותם העניפה והמבורכת של עובדי אשכול מטרופולין חיפה של אגד למען הקהילה. כמו תמיד. גם באירוע מרגש זה  … לא נשארה אף עין יבשה !!!

 

גלריית צילומים נרחבת: שקד ארמה.

הערה: הכתבה, התמונות והסירטון הועלו ופורסמו באישור ההורים.

 

 

תפריט
נגישות