רובע שכונת נווה שאנן הגדול בחיפה ובישראל העניק תעודת הוקרה על מפעל חיים לשמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה

  1. ראשי
  2. Events
  3. רובע שכונת נווה שאנן הגדול בחיפה ובישראל העניק תעודת הוקרה על מפעל חיים לשמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה

במסגרת חגיגות ה-100 שנה להיווסדה של שכונת נווה שאנן הנערכות בימים אלה בחיפה נערך אמש (שני, 19.12.2022) באולם "בית אבא חושי" שבשכונה הטקס החגיגי והמרשים של הענקת אות "יקיר רובע נווה שאנן" ל-3 נבחרות ולנבחרים מבין וותיקי הרובע ותושבי השכונה שעסקו בפעילות ציבורית למען תושבי השכונה במהלך חייהם, תרמו לקידומו ולרווחתו של הרובע לאורך שנים רבות וכאות תודה והוקרה על תרומתם לתושבי הרובע והענקת תעודות הוקרה ל-3 נבחרים מיוחדים שפעלו בהתנדבות למען תושבי רובע נווה שאנן. הטקס נערך במעמד ראש העיר חיפה הד"ר עינת קליש רותם, יו"ר ועד שכונת נווה שאנן יעקב שטרית, חברי וועד השכונה, אישי ציבור, אורחים ובני משפחתם של מקבלי האותות והפרסים ותושבי שכונת רובע נווה שאנן החיים בו כיום קרוב ל-74,000 תושבים, שכונת נווה שאנן המכונה בפי כל נו"ש ולמי שאינו יודע היא היא השכונה הכי מזוהה עם העיר חיפה, הכי גדולה בעיר וגם הכי גדולה במדינת ישראל כולה. בתחילת האירוע את הנר השני של חנוכה הדליק בחן רב ובטוב טעם כבוד הרב דוד אבוחצירא.

לצפייה בסירטון הענקת תעודת ההוקרה לשמעון סבג, להלן: (צילום וידאו: יובל הנדלר). 

במהלך האירוע בין מקבלי התואר הרם והנכסף של "יקיר רובע נווה שאנן" לתושבי השכונה העניקה שכונת נווה שאנן תעודת הוקרה ופרס על מפעל חיים למייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג על פעילותו ההתנדבותית רבת השנים והעניפה בתרומה לקהילה ולטובת רווחתם של ניצולי שואה, קשישים, אמהות חד-הוריות, משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות מעוטי יכולת תושבי רובע נווה שאנן.

במהלך האירוע המרגש אמר יו"ר וועד נווה שאנן יעקב שטרית: "אני שמח שניתנה לנו הזכות להכיר ולהוקיר את פועלו רב השנים של מר שמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" ותרומתה הציבורית והעצומה של עמותת "יד עזר לחבר" שהוא העומד בראשה למען הקהילה בעיר חיפה ובפרט למען ניצולי שואה, קשישים, ילדים עם צרכים מיוחדים, קשישים ומשפחות מעוטי יכולת המתגוררים בשכונה, תודה לך על מה שאתה ומי שאתה, ועל עזרתך לכל אדם באשר הוא אדם. הכבוד הוא כולו שלנו".

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה מר שמעון סבג הודה לוועד השכונה על בחירתו ואמר בהתרגשות רבה: "הערב נרגשתי לקבל את הפרס על מפעל חיים על תרומתי לקהילה מראש העיר חיפה הד"ר עינת קליש רותם ויו"ר רובע נווה שאנן בחיפה מר יעקב שטרית. ברצוני להודות מקרב לב לכל חברי וועד שכונת נווה שאנן על הבחירה בי וליו"ר הוועד מר יעקב שטרית העומד בראשה ומנהל אותה ביד רמה ועושה וטורח לילות כימים לטובת רווחתם של תושבי השכונה ורובע נווה שאנן כולו והכל בהתנדבות מלאה, תודה לכולם על בחירתכם בי. מיום היווסדה של עמותת "יד עזר לחבר" נשבעתי לעזור ולסייע לכל אחד שידרש וכך גם חרטתי על דיגלה של העמותה שהקמתי, תושבי שכונת נווה שאנן יקרים לי ביותר כמו כל תושבי העיר להם אני מסייע ותורם כבר למעלה מ-3 עשורים בפעילות התנדבותית למען הקהילה והחלש בחברה. התמקדתי השנה כפי שאני עושה בכל שנה בניצולי שואה, קשישים, משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות מעוטי יכולת, תודה לכולם !".

בתוך כך נציין  כי בתום האירוע כשהוא יורד מבימת הכבוד נרגש ורגע לפני שהוא מעניק חיבוק לבני משפחתו, את זר הפרחים הגדול שקיבל מר שמעון סבג מוועד נווה שאנן במהלך האירוע הוא העניק מיידית לניצולת השואה מפולין הגב' טובה רינגר בת ה- 98, תושבת השכונה שהוזמנה על ידו כאורחת כבוד באירוע זה, גם במעמד מקסים זה לא נשארה אף עין יבשה … היה מרגש ביותר !

צילומים: יוסף הירש.

תפריט
נגישות