מרגש בצל המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" בגיוס תרומות לרכישת אמבולנס להנצחתה של מאי נעים ז"ל שנרצחה בהתקפה הטרור הרצחנית של החמאס במסיבה בקיבוץ רעים * מוזמנים לתרום ולסייע ! 

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש בצל המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" בגיוס תרומות לרכישת אמבולנס להנצחתה של מאי נעים ז"ל שנרצחה בהתקפה הטרור הרצחנית של החמאס במסיבה בקיבוץ רעים * מוזמנים לתרום ולסייע ! 

בימים של מלחמה קשה וירי טילים על ישראל עמותת "יד עזר לחבר" החלה בגיוס המונים של תרומות לרכישת אמבולנס לחולים שידם אינה משגת לשלם על הנסיעה באמבולנס. האמבולנס יקרא ויונצח לזיכרה ועל שמה של מאי נעים ז"ל, בת ה-24, שנרצחה ע"י מחבלי אירגון החמאס בהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית באותה שבת שחורה של חג שמחת תורה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים, בעוטף עזה. בצה"ל שירתה מאי ז"ל ביחידה מובחרת בצה"ל וחתומה על תמיכה במאות מבצעים, שעל רובם רב הנסתר על הגלוי ולא ניתן להרחיב. נמצאה ללא רוח חיים בתוך מיגונית סמוך לקיבוץ בארי בדרום. אל תהססו, בואו והצטרפו אלינו גם אתם – בואו לסייע ולתרום !

בצל המלחמה הגיע השבוע (ראשון, 19.11.2023) פרשן ערוץ הספורט ומאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר ופרשן ערוץ הספורט שלמה שרף להתנדב בעמותת "יד עזר לחבר" בחיפה ובמרכז המזון הלוגיסטי הראשי הנקרא על שמה של מאי נעים ז"ל נכדתו שנרצחה בהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית של החמאס במסיבה בקיבוץ רעים.

 

   

בתודה מקרב לב, ותבואו על הברכה, שלמה שרף 

לתרומות ניתן לתרום ולסייע באמצעות:

   

עמותה "יד עזר לחבר" פועלת במגוון תחומים רבים נוספים כבר למעלה מ-3 עשורים של נתינה למען הקהילה. העמותה נוסדה בשנת 1995 בחיפה כשבשנת 2001 הפכה לעמותה רשומה ברשם העמותות. הרקע להקמתה היה מצבם הכלכלי והחברתי הקשה של ניצולי השואה בישראל.

העמותה אינה מתוקצבת על ידי המדינה ואו הרשויות וכל פעילותה ממומנת ע"י תרומות פרטיות בלבד. לעמותה קיים ניהול תקין מרשם העמותות וסעיף 46 לצורכי המס.

תפריט
נגישות