תלמידי ביה"ס "יזרעאליה" שימחו את ניצולי השואה ב"יום המעשים הטובים"

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. תלמידי ביה"ס "יזרעאליה" שימחו את ניצולי השואה ב"יום המעשים הטובים"
מאת: כתב החדשות של עמותת "יד עזר לחבר"
 
IMG_2111ביום רביעי השבוע , בתאריך: 16.3.2016 צויין ברחבי מדינת ישראל "יום המעשים הטובים" , ביום זה הגיעו עשרות תלמידי בית הספר "יזרעאליה" שבחיפה ל"בית החם של ניצולי השואה" אשר בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" ברחוב קסל שבחיפה וכל זאת על מנת לשיר לרקוד ולשמח את דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" בו מתגוררים ניצולי שואה בני 70 , 80 , 90 ואף יותר , כולם ניצולי שואה ששרדו את תופת מחנות ההשמדה אושוויץ בתקופת הצורר הנאצי . "יום המעשים הטובים" הוא יום בינלאומי המתקיים מידי שנה ומעלה את המעשים הטובים לראש סדר היום הציבורי בישראל ובמדינות העולם השונות . 
 
התלמידות הרבות שנטלו חלק בהופעה המקסימה הן תלמידי כיתות א' עד ו' של חבורת הזמר "אפרוחי יזרעאליה" ו "קולות יזרעאליה" של בית הספר שהופיעו שרו ורקדו במשך כשעה שלמה . ניצולי השואה הודו לתלמידי בית הספר , שמחו מאוד ומחאו להם כפיים סוערות על הופעה מיוחדת ומרהיבה ועם סיום הופעתם חיבקו את התלמידים והצטלמו איתם למזכרת .
 מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג שנכח אף הוא במהלך האירוע , אמר: " יום מעשים טובים" זה הינו יוזמה מופלאה , זה ממש פשוט נפלא ומקסים לראות את כל הילדים האלה שהקדישו מזמנם החופשי והגיעו אלינו לשיר לרקוד ולשמח את הדיירים הקשישים של  ה"בית החם של ניצולי השואה", כשיש להם רק מטרה אחת לשמח את הדיירים הקשישים האלה שסבלו קשות בתקופת השואה , אתם התלמידים מהווים דוגמא ומופת .
IMG_2101
אין לי ספק כי הנתינה מעשירה ומספקת הן את התלמידים המתנדבים והן את ניצולי השואה המקבלים וברצוני להודות לכל אחת ואחד מהתלמידות והתלמידים שטרחו , עמלו והשקיעו רבות למען הצלחתו של אירוע זה וברצוני להודות להוגות ויוזמות רעיון נתינה חשוב זה למנהלת בית הספר הגב' איריס כהן , לגב'אביבה פלדמן בהגי מנהלת המערכת הקהילתית של ביה"ס , כמו כן תודה גדולה גם לגב' טליה אדלר מדריכת חבורת הזמר ובנות הג'ז ולגב' אוסנת שיינברג המורה להתעמלות , ניצולי השואה שמחים לארח אותכם היום , ב"יום המעשים הטובים" , וברצוני לציין כי אנו שמחים לארח אותכם תמיד בכל פעילותכם השוטפת והמבורכת של תלמידי בית הספר "יזרעאליה" אצלנו בעמותה בכל ימות השנה , אין אתם זקוקים לציון יום מעשים טובים אחד זה , כי אתם עושים זאת בכל ימות השנה , יישר כוח , כל הכבוד ותבורכו על כך".
לקראת סיום האירוע המרגש , חילקו והעניקו תלמידי ביה"ס לניצולי השואה כרטיסי ברכות מיוחדות שבהם כתבו ואיחלו להם בריאות טובה ואריכות ימים , כמו – כן חילקו הילדים עוגות שאותן תרמו בנות המצווה של בית הספר "יזרעאליה" … היה מרגש ביותר !
 
צילומים: אדיר יזירף . 
IMG_2099 IMG_2098IMG_2091 IMG_2084IMG_2080 IMG_2079IMG_2075 IMG_2073IMG_2070 IMG_2068IMG_2061 IMG_2050IMG_2048
תפריט
נגישות