בשעה טובה: מכון פיזיותרפיה חדש ומתקדם ביותר נחנך ב"בית החם של ניצולי השואה" בחיפה

  1. ראשי
  2. ארועים בעמותה
  3. בשעה טובה: מכון פיזיותרפיה חדש ומתקדם ביותר נחנך ב"בית החם של ניצולי השואה" בחיפה


החל מהשבוע (שלישי, 14.8.2018) ה"בית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה החל להפעיל את המכון לפיזיותרפיה החדש שהוא מכון חדיש ומתקדם המאובזר בציוד ובמכשירים שהם המילה האחרונה בתחום, אשר מעניק למטופליו ניצולי השואה, דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" שירות אישי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הטיפולים במכון הפיזיותרפיה מתבצעים בליווי של צוות של פיזיותרפיסטים מומחים מנוסים ומיומנים בעלי ידע נרחב בכל תחומי הטיפול הנדרשים.

מכון הפיזיותרפיה החדש והמתקדם מציע לניצולי השואה יחס אישי וחם, שירות מקצועי ללא פשרות והחשוב ביותר הוא במיקומו הנוח במתחם קריית החסד של העמותה בתוך ה"בית החם של ניצולי השואה" המאפשר לניצולי השואה גישה נוחה ממש של מרחק דקה הליכה מחדרי המגורים שלהם במקום.

החניכה הרשמית של מכון הפיזיותרפיה נפתחה בטקס קביעת המזוזות במכון על ידי רבה של העמותה כבוד הרב יעקב ממן ובמעמד מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג ועשרות ניצולי שואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" ובמעמד עובדי ומתנדבי העמותה השוכנת ברחוב קסל בשכונת הדר הכרמל חיפה.

עם חנוכת ופתיחת המכון החדש, מכון של 5 כוכבים, כשהוא כולו נרגש, אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג: "אני שמח ונרגש מאוד כאן היום על פתיחתו של מכון הפיזיותרפיה החדש עבור ניצולי השואה של העמותה, פתיחת המכון מהווה נדבך נוסף בתנופה, בהצלחה ובעשייה הגדולה שלנו לטובתם של ניצולי השואה. פיזיותרפיה היא לא רק שיקום בעקבות פגיעות גופניות וריפוי של מחלות כרוניות, אלא היא גם שיגרה ודרך חיים שאם מקפידים עליה, נהנים בכל גיל מחיים ארוכים ואיכותיים יותר. שנים רבות חלמתי על הקמת מכון פיזיותרפיה חדש ומאובזר בציוד מתקדם למען ניצולי השואה והשקענו משאבים רבים לטובת רווחתם של ניצולי השואה, ברצוני להודות לידידי היקר מר עדנאן סועאד ולכל צוות המומחים שלו מהמרכז לפיזיותרפיה מתקדמת במרכז הכרמל בחיפה וכמובן אני מודה לבורא עולם על שהעניק לי את הגשמת חלום זה, ניצולי השואה הם הגיבורים האמיתיים של כולנו, ונעשה הכל למענם, להם מגיע הכל".

יש לציין כי במכון החדש יוענק לניצולי השואה מגוון רחבב של טיפולים בהם: טיפול אורטופדי, טיפול נוירולוגי, טיפול אלטרנטיבי, עמדת מתיחה, טיפול בגלים קצרים, אמבטיית מערבולת וטיפול בפרפין, חימום וקירור, מתלים וקפיצים לתרגול, מסילת הליכה שיקומית, 2 מיטות טיפול, מתקני עמידה למטופלים נוירולוגיים, אופניים אקטיביים פסיביים, סולם תירגול, אביזרי תירגול ושיווי משקל רבים ומגוונים ועוד. עוד במהלך הטיפולים במכון מושמעת לניצולי השואה מוזיקה שקטה מיוחדת ומרגיעה לניקוי הראש והפגת מתחים.

הקמת המכון ורכישת הציוד התאפשרה אודות למשאבים שגייסה עמותת "יד עזר לחבר" ותודות רבות בסיועה של הגב' יהודית סץ וה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית" בירושלים ותרומה לזיכרו של הרשל גראף ז"ל שהתגורר שנים רבות בעיר טקסס שבארה"ב שאהב את מדינת ישראל בכל מאודו.

צילומים: אוקסנה שולומב.

תפריט
נגישות