נשיא המדינה יצחק הרצוג ומייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג יהיו הדוברים ב"וועידה הלאומית של רשת בשיתוף חדשות 13"

  1. ראשי
  2. Events
  3. נשיא המדינה יצחק הרצוג ומייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג יהיו הדוברים ב"וועידה הלאומית של רשת בשיתוף חדשות 13"

באמצא השבוע הבא (שלישי, 26.7.2022) תתקיים בבינייני האומה בירושלים ה"וועידה הלאומית של רשת בשיתוף חדשות 13". השנה, בוועידה הלאומית השנתית והחגיגית ייקחו חלק האנשים המשפיעים על יום המחר, ויטלו בו חלק העיתונאים המובילים במדינה בהם צביקה יחזקאלי, נגה ניר נאמן, אלון בן דוד, הילה קורח, אודי סגל, תמר איש שלום, אילה חסון, רביב דרוקר ועוד. כמו כן יטלו בו חלק גם ראשי מפלגות, פרשנים בכירים, ודמויות בולטות נוספות. בין האנשים והדוברים המרכזיים באירוע מכובד ומרשים זה יהיו אורח הכבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ולצידו מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג, השהוועידה תשודר בשידור חי ב"רשת" ערוץ 13.

בתוך כך יש לציין כי במהלך הוועידה ידונו גם בבחירות החמישיות שיוצאות לדרך, וגם נושאים חשובים ביותר כמו יוקר המחיה, יחס יהודים- ערבים, מערכת החינוך ועל התרבות בישראל – כל הניתוחים לקראת הבחירות הקרבות.

לקראת הוועידה אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "זה כבוד גדול ועצום עבורי ליטול חלק בוועידה הלאומית לצידו של ידידי נשיא המדינה יצחק הרצוג שהוא אחד מנשיאי המדינה הכי חברתיים שהיה לנו אי פעם במדינת ישראל". רבים מכם לבטח יודעים כי לנשיא המדינה מר יצחק הרצוג ולי יש היכרות מבורכת ורבת שנים עוד כשהיה בתפקידו כשר הרווחה והשירותים החברתיים כשבשנת 2007 העניק לי את "מגן שר הרווחה" על פעילותי העניפה המגוונת ורבת השנים למען רווחתם של ניצולי שואה, קשישים, ילדים עם צרכים מיוחדים, אמהות חד – הוריות, נזקקים, משפחות מעוטי יכולת ובכלל לאוכלוסיות החלשות. הנשיא הרצוג ביקר מספר רב של פעמים במתחם קריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" ברחוב קסל בשכונת הדר בחיפה ותמיד היה לי ולכולנו אורח של כבוד, הוא היה מגיע לרוב לבקר את ניצולי השואה של ה"בית החם של ניצולי השואה והיה מגיע ולהשתתף בעצרות וטקסי יום הזיכרון לשואה ולגבורה שאותם ציינו אצלנו".

למען האמת זאת היא הפעם השנייה שלי ברציפות בו אני משתתף ודובר באירוע בו כל המדינה נפגשת במקום אחד הוועידה הלאומית של ישראל עם העיתונאים המובילים במדינה והאנשים שמשפעים על סדר היום של כולנו ובטוחני כי במהלך הוועידה ייצאו ממנו גם כותרות גדולות".

למעלה: עמותת "יד עזר לחבר" בוועידה הלאומית חדשות 13 – (הוועידה הלאומית 2021)

דוברים נוספים שיטלו חלק בוועיד הלאומית ויגידו את דברם במהלך הוועידה יהיו גם רמי לוי הבעלים והמנכ"ל של שיווק השקמה, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר הבריאות ניצן הורוביץ, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה ח"כ יריב לוין , סגן ראש הממשלה ושר המשפטים ח"כ גדעון סער, השף והמסעדן אסף גרניט, אשת החינוך וכלת פרס ישראל, אימם של סגן אוריאל ור"סן אלירז פרץ שנפלו בקרב במלחמות ישראל מרים פרץ, מזכ"לית הסתדרות המורים הגב' יפה בן דויד, רפיק חלבי ראש המועצה המקומית דלית אל כרמל ועיתונאי לשעבר, ח"כ משה גפני יו"ר יהדות התורה ועוד רבים וטובים.

אם גם אתם רוצים להגיע להשתתף ולהיות חלק מהוועידה הלאומית של רשת בשיתוף חדשות 13", אל תהססו מהרו והירשמו בקישור המצורף להלן: הרשמה לוועידה הלאומית 

צילום: יוסף הירש.

 

 

תפריט
נגישות