מרגש בצל המלחמה: בזאר חברתי נערך לחג הפורים במרכז הרפואי "לין" של קופ"ח "כללית" בחיפה 

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש בצל המלחמה: בזאר חברתי נערך לחג הפורים במרכז הרפואי "לין" של קופ"ח "כללית" בחיפה 

בצל המלחמה המתמשכת, נמצאים אנו כבר למעלה מ-5 חודשים בעיצומו של היום ה-170 לקרבות הקשים וירי הטילים על ישראל ולרגל חג הפורים התקיים הבוקר (ראשון, 24.3.2024) במרכז הרפואי "לין" של קופת חולים "כללית" שבחיפה ה"בזאר החברתי" המסורתי לחג הנערך מידיי שנה בשנה בקופ"ח "לין" כשכל הכנסותיו הן קודש לפעילותה המבורכת של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה לטובת חיילי צה"ל, כוחות הביטחון, תושבי הצפון והדרום שפונו מבתיהם כבר מעל ל-5 חודשים בעקבות הלחימה ולטובת רווחתם של ניצולי שואה, קשישים, ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות מעוטי יכולת.

ה"בזאר החברתי" לחג הפורים נערך בין השעות 14:00 – 09:00 ובמהלכו נמכרו לקהל הרחב המבקר בקופת החולים כתרומה דברי מתיקה שונים, עוגות ועוגיות, תכשיטים ועוד דברים שונים ומגוונים במחירים סימליים, הקהל הרחב שהגיע לקופ"ח "לין" לא פסח על בזאר התרומות שהוצב בכניסה לביניין קנה ווגם תרם בעין יפה.

בתום שעות פעילותו של הבזאר אספו מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר", מתנדבי קופ"ח "לין" בראשותה ובהובלתה של הד"ר קרן שושנה רוזנברג, סכום כסף יפה ומכובד קודש לפעילותה של העמותה. יש לציין כי אל כל המתנדבים הצטרפה גם קבוצת חיילים של זרוע הים של חיל הים מבסיס חיפה המשמחים את ניצולי השואה של העמותה במועדון החברתי של העמותה כבר שנים רבות בשירה ובריקודים מידיי שבוע.

במהלך הבזאר החברתי אמר בהתרגשות רבה מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "יישר כוח וכל הכבוד לכל המארגנים של הבזאר החברתי שנערך היום במרכז הרפואי "לין" של קופ"ח "כללית" כשכל הכנסותיו הן קודש לטובת החיילים, כוחות הביטחון, תושבי הצפון והדרום שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה ולטובת ניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטי יכולת.

תודה ענקית מקרב לב לד"ר קרן שושנה רוזנברג מהמחלקה האונקולוגית, שעידכנו אותי כבר שממש לאחרונה עם פרישתה לגמלאות תגיע בקרוב להתנדב למען ניצולי השואה של העמותה בקריית החסד שלנו בחיפה. תודה לגב' מירב יעקובי המנהלת האדמיניסטרטיבית, ולכל צוות הרופאות, רופאים, האחיות והאחים, העובדות והעובדים, ולכל צוות המרכז הרפואי "לין" של קופת חולים "כללית".

תודה ענקית מקרב לב לזמרת המקסימה והנפלאה מירב כהן שהלהיבה בשירתה הנעימה בקולה הערב לאורך כל שעות פעילות של הבזאר היום.

תודה ענקית גם לגב' נעמי אילוז הרכזת החברתית של עמותת "יד עזר לחבר" על אירגון להפליא ומוצלח זה ובתקווה שבזאר חברתי זה ימשיך כמסורת מידיי שנה בשנה.

כמו כן ברצוני להביע גם תודה ענקית מקרב לב לידידנו היקר, מפקד חיל הים (מח"י) האלוף דוד (סער) סלמה על כל שיתוף הפעולה המבורך על כך ששלח הבוקר אלינו גם את חיילי זרוע הים של חיל הים לסייע לנו באירוע חשוב זה, אשרינו אנו שזכינו שאלה הם חיילינו ! מאחל לכולם חג פורים שמח לכולם, כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח ! ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם, עם ישראל חי !".

גלריית צילומים נרחבת מן האירוע: יוסף (ג'ו) הירש, ויטלי קורן, עמותת "יד עזר לחבר".

 

תפריט
נגישות