מרגש בצל המלחמה: עובדי חב' "אלביט מערכות" הגיעו לשמח את ניצולי השואה בחג הפורים 

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש בצל המלחמה: עובדי חב' "אלביט מערכות" הגיעו לשמח את ניצולי השואה בחג הפורים 

בצל המלחמה המתמשכת, נמצאים אנו כבר למעלה מ-5 חודשים בעיצומו של היום ה-171 לקרבות הקשים וירי הטילים על ישראל ולרגל חג הפורים התקיים הבוקר (שני, 25.3.2024) בחדר האוכל שבקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" מסיבת פורים שמחה ועליזה לניצולי השואה, דיירי "הבית החם של ניצולי השואה" הנושקים לגיל 80, 90, 100 וגם יותר.

חדר האוכל של עמותת "יד עזר לחבר" הפך למספר שעות לעיר שושן הבירה כשהיא צוהלת ושמחה כשהפעם היו אלה עובדי חברת "אלביט מערכות" הגיעו ביחד עם בני משפחותיהם וילדיהם לשמוח, לרקוד ולשיר את שירי חג הפורים כשהם חמושים ומבאים עימם בעשרות ארגזים המוני משלוחי מנות לחלוקה לניצולי השואה, כמו – כן הביאו עימם את מתנדב וידיד העמותה כבר שנים רבות ואיש חברת "אלביט מערכות" לשעבר הליצן הידוע גיל דנינו כשהוא עם חיוך רחב וגדול כהרגלו בקודש מצחיק ומשמח את ניצולי השואה של העמותה.

עובדי חב' "אלביט מערכות" שכבשו את קריית החסד של העמותה וזאת במסגרת פעילותם החברתית של התנדבות לקהילה מטעם החברה וזאת על מנת לשמח את ניצולי השואה בחג הפורים. עובדי החברה שהגיעו היו ממינהל PMO באגף מצוינות עסקית, בחטיבת כלי טיס בה עוסקים בפרויקטי פיתוח של מערכות ומוצרים לתחום התעופה הצבאית וגם האזרחית. בתוך כך יש לציין כי הם אחראים לניהול תכניות העבודה, ניהול מדדי תפוקות וניהול סיכונים בפרויקטי הפיתוח השונים בחטיבה.

במהלך מסיבת הפורים השמחה והעליזה אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" וקונסול כבוד של גואטמלה בישראל שמעון סבג: "תודה ענקית מקרב לב לכל עובדי חברת "אלביט מערכות" שעזבו את עבודתם החשובה ומזמנם היקר באו אלינו ביחד עם ילדיהם ובני משפחותיהם כדי לשמח את ניצולי השואה שלנו וזה כלל לא מובן מאליו, דווקא בימים קשים אלה שמדינת ישראל עדיין נמצאת במלחמה. תודה מקרב לב לגב' מיכאל קדוש על כל שיתוף הפעולה המבורך ורב השנים של עובדי חברת "אלביט מערכות" עם ניצולי השואה של העמותה ותודה ענקית לחברנו הוותיק ידיד העמותה הליצן גיל דנינו מגיע אלינו כבר שנים רבות, יישר כוח לך וכל הכבוד ! כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח, עם ישראל חי !". 

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר" .

תפריט
נגישות