שוטר ליום אחד: בחוויה מרגשת ועוצמתית אירחו שוטרי חיפה נער עם צרכים מיוחדים

  1. ראשי
  2. Events
  3. שוטר ליום אחד: בחוויה מרגשת ועוצמתית אירחו שוטרי חיפה נער עם צרכים מיוחדים

בין כל האירועים המבצעיים של שוטרי משטרת חיפה, מוצאים השוטרים מתחנת משטרת ישראל של תחנת חיפה של מרחב חוף בפיקודו של סגן-ניצב חיים אזרד גם זמן איכות לתרומה לקהילה ולחלש בחברה כשהבוקר (שלישי, 16.8.2022) עזבו השוטרים למספר שעות את פעילותם המבצעית והיומיומית וזאת על מנת לארח בתחנת המשטרה בחיפה למפגש מרגש ביותר וחוויתי ולחמם את ליבו של משה אהרון עזרן, עם צרכים מיוחדים שממש בקרוב יחגוג את יום חגו הוא יום הולדתו ויגיע לגיל 18, תלמיד ביה"ס "גניגר" שבחיפה. מפגש עוצמתי זה נערך בשיתוף פעולה מבורך של תחנת משטרת חיפה ביחד עם עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג העושה וטורחת לילות כימים וזאת כבר למעלה מ-3 עשורים לטובת רווחתם של ילדים עם צרכים מיוחדים, ניצולי שואה, משפחות מעוטי יכולת ועוד.

משה, הופתע הבוקר כשניידת משטרה הגיעה אל ביתו שבשכונת נווה שאנן וזאת על מנת לאסוף אותו ואת עמי אביו אל תחנת המשטרה בחיפה. בתחנת חיפה קיבלו אותו השוטרים באמצע ישיבת המטה המבצעית של התחנה בפיקודו של מפקד תחנת חיפה סנ"צ חיים אזרד עם הרבה חום ולבביות. נוסיף כי מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי שלח סירטון ברכה מיוחד ומרגש לאירוע זה.

כמו כן במהלך האירוע אמר נרגשות מפקד תחנת חיפה סגן-ניצב חיים אזרד: "שוטרי חיפה ואני שמחים לארח אותך היום כאן אצלנו, זה כבוד גדול עבורינו, כבר עכשיו לציין את יום הולדתך ה-18 שיחול ממש בימים הקרובים. עבורנו משה, הוא הנותן לנו את כל הכוחות להמשיך הלאה בעבודתינו. אין ספק שזו זכות גדולה עבורנו להגשים חלום לילד כל כך מיוחד. אנו מאחלים לך בריאות איתנה, אושר רב והמשך הגשמת משאלות, יישר כוח משה !".

במהלך הסיור עלה משה על רוב הניידות השונות והמגוונות שבתחנת חיפה, על האופנועים המשטרתיים ומפיו של חבלן משטרה הוסבר לו גם על רובוט החבלה המשטרתי ופעילותו שמטרתו לטפל בחפצים חשודים ומטעני חבלה, ומשמש לחבלה וסילוק פצצות. משה זכה לקבל משוטרי תחנת חיפה יום משטרתי גדוש בחוויות שלא ישכח לעולם !

נגלה לכם כי הנער משה אהרון הוא אח תאום לבת אל שאף היא נערה עם צרכים מיוחדים, כשהיה משה נער בן 13 הוא חגג את חגיגת בר המצווה שלו באולם ביחד עם כוחות ביטחון רבים בהם גם של משטרת ישראל והיום היתה זאת מעין סגירת מעגל נוספת ומרגשת כשהשוטרים ערכו למשה ביקור וסיור והיכרות עם הניידות השונות הנמצאים בתחנה משטרת חיפה. האירוע התקיים כחלק מתפיסת עולמם של השוטרים שמפגש בין אנשים עם מוגבלויות לאנשים בריאים נחוץ לקהילה על-מנת להסיר את המחיצות הפיזיות, להכיר את השונה והאחר בחברה ולהבין שכולנו אנשים שווי זכויות, גם אם מבחינה חיצונית כל אחד נראה אחרת.

עמי עזרן, אביו של משה, סיפר עם דמעות בעיניו ובהתרגשות רבה: "המשמעות להגיע לכאן היום לתחנת משטרת חיפה לאירוע כזה חם, לבבי ומרגש חשובה ביותר ועבור בני משה זה כל עולמו. בכל מהלך האירוע היו לי דמעות בעיניים על שמחתו הרבה של משה, לא רק בגלל היכולת שלנו לבלות יחד שעושה באמת טוב ושמח, אלא תודה ענקית לכם שוטרי תחנת חיפה שפשוט עשיתם אותו מאושר ! הקדשתי את האירוע היום כאן לחבר טוב שלי השוטר ישראל כהן ז"ל שנהרג בתאונת דרכים, שהיה מסייע לנו שנים רבות עם הילד ולמר שמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" המקדיש את כל חייו בנתינה אדירה בין היתר גם לילדים עם צרכים מיוחדים".

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג הנמצא בפעילות הומניטרית של חילוץ ניצולי שואה באוקראינה באוקראינה ששלח את ברכתו לאירוע ואמר: "כבר למעלה מ-3 עשורים טורחת ועושה עמותת "יד עזר לחבר" לילות כימים לטובת רווחתם של השונה והאחר בקהילה, לעמותה ולמשטרת חיפה יש קשר רצוף ומבורך כבר שנים רבות בסיוע לניצולי שואה, באריזת וחלוקת חבילות מזון בחגים ועוד.

העשייה למען ילדים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות הופכת אותנו לאנשים טובים יותר ומאפשרת לנו לראות את האחר בצורה שווה. אירוח ילד עם צרכים מיוחדים הוא מבורך ומקסים ביותר והלוואי ילמדו כולם לכבד את האחר והשונה בחברה וילכו אחריכם שוטרי משטרת חיפה בדרככם היפה הזאת. אין לי צל של ספק כי אתם השוטרים העושים עבודת קודש בשגרת יומם בכל ימות השנה העניקו למשה באירוע המרגש את ההזדמנות לפעילות משותפת וחווייתית, לה הוא לא זוכה כל יום וזו מבחינתנו המתנה הגדולה ביותר. יישר כוח לכם ותודה ענקית לכם שוטרי תחנת חיפה. שאפו ענק לכל אלה שטרחו ועמלו באירגונו ובהצלחתו של אירוע זה בהם מפקד תחנת חיפה סגן-ניצב חיים אזרד ורס"ב אילן שחר כולכם ביחד עם כל שוטרי תחנת חיפה הוכחתם כי גם לאחר ולשונה יש מקום של כבוד בחברה, הוספתם לילד רגעים רבים של אושר ותקווה שהם הרגעים של החיים שאותם הוא לא ישכח לעולם, אשרינו אנו כי זכינו על כך שאתם הם השוטרים שלנו, יישר כוח, אני מצדיע לכם !”.

בסיום הביקור המרגש העניק מפקד תחנת חיפה סנ"צ ניצב חיים אזרד תעודת הוקרה למשה, ונציג עמותת "יד עזר לחבר" העניק למפקד התחנה סנ"צ חיים אזרד תעודת הוקרה על פעילותם העניפה והמבורכת של שוטרי תחנת חיפה למען הקהילה כמו כן העניקה עמותת "יד עזר לחבר" תעודת הוקרה מיוחדת גם לרס"ב אילן שחר שעמל טרח ועשה לילות כימים להצלחתו של אירוע מרגש זה.

צילומים ועריכת וידאו: שקד ארמה.

תפריט
נגישות