אושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון חגגה יום הולדת עברי ותרמה את ההכנסות קודש לניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

  1. ראשי
  2. Events
  3. אושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון חגגה יום הולדת עברי ותרמה את ההכנסות קודש לניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

בתחילת השבוע (ראשון, 2.7.2023) ציינה וחגגה מתנדבת עמותת "יד עזר לחבר" היקרה, הדוגמנית, אושיית הרשת והמשפיענית נטלי דדון את יום חגה הוא יום הולדתה העיברי ה-40 שנחגג באירוע מרגש ובקונספט ציוני ואהבת המדינה ללא גברים ולצד נשים בלבד שהגיעו בקוד לבוש לבן, חזקות ומשפיעות מכל העולמות והמגזרים, מסיבת יום ההולדת נערכה באולמי voco בראשון לציון בהפקת ענק של חברת ELLa ואשת יחסי הציבור שירן פרץ.

מספר ימים לפני האירוע שלחה נטלי דדון הודעה שהיא הולכת לפי דרכו של הרבי מליובאוויטש וביום זה נהוג לתת ולכן היא תורמת את כל ההכנסות מיום הולדתה לניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי שואה" המתגוררים בקריית החסד של עמותת ״יד עזר לחבר״ בחיפה. בתוך כך, יש לציין כי דדון מזוהה במעורבותה בכל הקורה במדינת ישראל ומשמשת בתפקיד שגרירת הסברה וחברה בצוותי הסברה בחו"ל ומתמקדת בהסברה ישראלית אל מול העולם למענה של מדינת ישראל.

האירוע התחיל במופע סטאנד אפ שנכתב על דדון על ידי צמד הנשים מיכל גבריאלוב (מהאלופה) וקרן אור. את הערב הכניסה הרבנית ברכה שילת ואשת התקשורת דנה ורון במילים מרגשות וחיזוק לבבות. הערב הסתיים  בטקס הפרשת חלה מרגשת שבה התפללו מעל 150 נשים שבאו לטעום קצת קדושה. אחד הרגעים המרגשים בטקס הפרשת חלה כאשר נטלי דדון ביקשה לקבל צדק עבור תאיר ראדה ז"ל והחזרת גופתו של החייל הדר גולדין.

במהלך חגיגת יום ההולדת אמרה נטלי דדון: "לא סתם אני מחוברת עד עמקי נשמתי לחב"ד ונמשכת כל העת לחקור וללמוד ולהעמיק. לא סתם זכיתי להיות כתובה בספר הצאצאים של האדמו"ר הזקן ולא סתם מתחבר לי בצורה כל כך מדויקת ואפילו שמיימית היום בו נולדתי י״ג בתמוז הוא יום הולדתי העברי. מעולם לא חגגתי בעברי אני מודה, אך היום בערב חגיגה בע"ה".

עוד הוסיפה בדבריה ואמרה נרגשות נטלי דדון: "המסע של השנה האחרונה, הדרך בה אני פוסעת, מובילה תמיד לניצוץ אשר זכיתי לו מעצם היותי יהודיה. אין מתנה מרגשת מהגילוי, להיות מחוברת ליום כזה חשוב י"ג בתמוז חג הגאולה היום בו רבי יוסף יצחק שניאורסון השתחרר מהכלא הרוסי לאחר שכבר נגזר עליו גזר דין מוות והנה הוא ניצל בנס מעל הטבע. ביום הולדת צריך לדעת גם להעניק ולא רק לתת".

אנשי ציבור רבים שלחו את ברכתם לאירוע יום ההולדת של דדון בסירטון ברכה מוקלט, בהם: יוש ראש הכנסת חבר הכנסת אמיר אוחנה, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, השרה לקידום מעמד האישה חברת הכנסת מאי גולן, חברת הכנסת קטי (קטרין) שטרית, שרת ההסברה גלית דיסטל – אטבריאן ועוד רבים וטובים.

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג שלח אף הוא את סירטון ברכה לאירוע בו אמר: “נטלי דדון מתנדבת בעמותה מזה זמן רב וכמו כן נטלי הפתיע את כולנו בכך שתרמה את כל ההכנסות מהאירוע למען הנזקקים וניצולי השואה בישראל, יישר כוח וכל הכבוד לך ! פועלה והנתינה של נטלי ביום החג שלה מראה את הנתינה האין סופית שהיא מעניקה למען ניצולי השואה ובכלל לחברה בישראל”.

בין המשתתפות והמשפחה שהגיעו לכבד נצפו נשים רבות מהתעשייה: נסרין קדרי, שיר סנדה פיטנס, רומי גיאור, קארין גרינברג, אוריה עזרן, שרין אברהםאודליה סוויסה, שחר חיון, הלן הוד, הזמרת דנה לפידותאורין ג׳ולי, רותם חג׳גדורין דותן, ימית אברמוב, ג’וליה שחר, טניה לורן, נשות התקשורת החרדיות יעל צין ודנה ורוןאילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה ז"ל, אושיית הרשת דניאל גרינברג וכן אופק ראשון מסיירת החרם, שהדליקה משואה בטקס יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל ועוד רבות וטובות שקצרה היריעה מלהכילן.

נוסיף כי בחודש מאי 2023 התארחה נטלי דדון בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" והנחתה בחן רב ובטוב טעם בשפה העברית והאנגלית את הטקס במלאת 75 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין המדינות ישראל וגואטמלה שנערך במעמדאורחת הכבוד הראשית של האירוע שגרירת גואטמלה בישראל הגב' אווה אטצום ארבלו טריבוילייה דמוסקוסו. עוד באותו היום נפגשה דדון גם עם ניצולי השואה, ביקרה וסיירה במוזיאון השואה של העמותה והתרגשה ביותר.

צילומים: בר בינו, יוסף הירש, עמותת "יד עזר לחבר"

תפריט
נגישות