עובדי בנק דיסקונט למען ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

  1. ראשי
  2. Events
  3. עובדי בנק דיסקונט למען ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

בנק דיסקונט מיום היווסדו פועל מתוך תפיסה ניהולית כוללת, הרואה בפעילות למענם של ניצולי השואה, הזולת והקהילה חלק ממחויבות עסקית, חברתית ותרבותית. לבנק דיסקונט יש כבר מספר רב של שנים קשר מצויין ומבורך בפעילותו ההתנדבותית עם עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה ועושה זאת בהתנדבות רבת שנים באם זה באריזת חבילות מזון לניצולי שואה ולמשפחות מעוטי יכולת בחג הפסח ובראש השנה, בחלוקת זרי פרחים בט"ו בשבט, ובכלל בפעיליות שונות, מגוונות ומבורכות. לאורך כל השנה.

כחלק מהתנדבותם של עובדי הבנק למען הקהילה במסגרת הפרוייקט "מתנדבים מכל הלב – מרגישים חלק ממשהו גדול" הגיעה הבוקר (שלישי, 25.7.2023) קבוצה גדולה של מתנדבים, עובדי בנק דיסקונט ממחלקת שירותי מחשב איזור צפון אל קריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה וזאת על מנת לחלק לדיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" סטים של מגבות יוקרתיות ואיכותיות של חברת "פוקס" FOX HOME הכוללת 6 מגבות גדולות שונות בכל סט.

שנים רבות בנק דיסקונט ממקד משאבים אנושיים וכספיים בפעילותו ההתנדבותית למען ניצולי שואה, כביטוי לתפיסה זו פועל בנק דיסקונט ליצירת בולטות חברתית וכלכלית, וזאת באמצעות הקצאת תקציבי תרומות וחסויות, ופעילויות התנדבותיות מגוונות של עובדיו בקהילה. בנק דיסקונט מציב את ערך ההתנדבות כערך ארגוני מוביל ושואף להגדיל את היקפי ההתנדבות תוך שהוא מעודד את עובדיו להשתתף בפעילויות התנדבות שונות ולאורך זמן. הבנק פועל כל העת להרחבה והעמקת הפעילויות ההתנדבותיות במסגרתן עובדי הבנק מתנדבים ותורמים מזמנם ומחום ליבם.

הבוקר, במהלך חלוקת מארזי המגבות לניצולי השואה, כשהם לא פוסחים על אף ניצול שואה, אמר בהתרגשות רבה אחד מעובדי הבנק, יהודה מלול: "אנו, עובדי מחלקת שירותי מחשב איזור צפון של בנק דיסקונט היתה לנו זכות גדולה ועצומה להגיע אליכם כאן היום לעמותת "יד עזר לחבר", שמחנו כולנו מאוד לשמח את ניצולי השואה ולראות את החיוך שהעלו גם על פניהם, היה מרגש מאוד".

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג בירך את עובדי הבנק במהלך החלוקה, הודה להם ואמר: "זה כלל לא מובן מאליו שעובדי בנק דיסקונט עזבו את עבודתם השיגרתית למספר שעות וזאת על מנת לשמח את ניצולי השואה ולהביא להם מתנות של מגבות יוקרתיות ואיכותיות. אני מברך על פעילותו ההתנדבותית של בנק דיסקונט ומאחל לעובדיו עוד שנים רבות של עשייה מבורכת ויפה למען ניצולי השואה ולמען הקהילה בכלל. מי יתן ותבורכו כולכם מפי עליון, יישר כוח לכם וכל הכבוד לכם !".

בתום האירוע המרגש העניקה הגב' תמי סינר מנהלת קישרי קהילה ויחסי ציבור של עמותת "יד עזר לחבר" תעודת הוקרה לעובדי בנק דיסקונט על פעילותם ההתנדבותית המבורכת.

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר".

 

תפריט
נגישות