עובדי בית המשפט המחוזי בחיפה עם הפנים לקהילה

  1. ראשי
  2. Events
  3. עובדי בית המשפט המחוזי בחיפה עם הפנים לקהילה

בית-המשפט המחוזי בחיפה רואה חשיבות רבה בפעילות למען הקהילה ובמיזמים המבטאים מעורבות חברתית ומביאים לקידומן של אוכלוסיות מגוונות בחברה הישראלית. אחת מהפעילויות והפרויקטים המתקיימים בבית-המשפט המחוזי שבהם עובדי בית-המשפט המחוזי נוטלים חלק הוא התנדבות לטובת רווחתם של ניצולי השואה המתגוררים ב"בית החם של ניצולי השואה" שבקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה.

אנו שמחים לבשר לכם כי אתמול (שני, 31.7.2023) בבוקר הגיעה קבוצה גדולה של מתנדבים להתנדב בעבודות הבית השוטפות של ה"בית החם של ניצולי השואה". הפעם נספר לכם כי היו אלה מתנדבים עובדי בית משפט המחוזי בחיפה שהתרגשו ביותר מתרומתם ופעילותם בצוותא וביחד עם ניצולי השואה. כמו כן נוסיף כי גם בשבוע לאחר מכן ביום שלישי תאריך: 8.8.2023 וגם לאחר מכן ביום חמישי 24.8.2023 הגיעו קבוצות עובדים נוספות של בית המשפט המחוזי בחיפה להתנדב בקריית החסד של העמותה בחיפה.

עובדי בית המשפט המחוזי בחיפה התנדבו בעבודות חדר האוכל וגם סייעו בארוחת הצהריים בהגשת האוכל לניצולי השואה. כמו-כן חלק מהעובדים התנדבו ב"מוקד החירום והמצוקה" של העמותה וסייעו בהוצאת שיחות טלפוניות להפגת בדידותם של ניצולי שואה רבים באיזור חיפה. וחלק מהמתנדבים עלו לבתיהם של ניצולי השואה ושוחחו איתם אודות חייהם וסיפור הישרדותם האמיצה בגבורה בתקופת השואה. כמו תמיד, היה מרגש ביותר, עובדי בית המשפט המחוזי הבטיחו לבוא ולהתנדב שוב ב"בית החם של ניצולי השואה" ממש בקרוב !

 

 

 

במהלך האירוע אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "שיתוף הפעולה הפורה בין עובדי בית המשפט המחוזי בחיפה ועמותת "יד עזר לחבר" תמיד היה מבורך, שיתוף פעולה פורה זה מניב שורה של שיתופי פעולה, מהם כל הצדדים יוצאים נשכרים. זה כלל לא מובן מאליו שעובדי בית משפט המחוזי בחיפה עזבו את כל עבודותיהם הדחופות והשיגרתיות ובאו אלינו למספר שעות לכאן, לתרום מזמנם ולסייע בעבודות השוטפות שלנו בעמותה. יישר כוח וכל הכבוד לכם עובדי בית משפט המחוזי בחיפה !".

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר".

 

 

 

תפריט
נגישות