מרגש לראש השנה: השף המוביל והנודע בישראל משה שגב יבשל ארוחות שף גורמה חגיגיות לראש השנה למען ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש לראש השנה: השף המוביל והנודע בישראל משה שגב יבשל ארוחות שף גורמה חגיגיות לראש השנה למען ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

לקראת תחילתה של השנה החדשה וראש השנה תשפ"ד הבאים עלינו לטובה, השף הידוע והמוביל בישראל השף משה שגב כשאליו מצטרפים גם השף מיכאל אמסלם השף של עמותת "יד עזר לחבר", השף דודו אוטמזגין, השף אסי פנחס ממלון "ליאונרדו פלאזה" חיפה, השף חיים דיין ממלון "בוטניקה" בחיפה ואליהם מצטרפים עשרות מתנדבים מסיירת המתנדבים של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה יבשלו בקרוב ארוחות שף גורמה חגיגיות לניצולי השואה, דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" המתגוררים בקריית החסד של העמותה בחיפה, כל מבצע יום הבישולים הארוך והעמוס נקרא "לזכור ולתרום בחג – חוגגים בכבוד" יערך במטבח של חדר האוכל של העמותה בחיפה הנערך בימים אלה לבישול מאות ארוחות שף גורמה חגיגיות למענם של ניצולי השואה.

לתרומות ולסיוע לעמותת "יד עזר לחבר" ליחצו על התמונה, להלן:

יוזמת והוגת הרעיון וכל פרוייקט ייחודי יוצא דופן מבורך זה היא הגב' יערית שושן בשיתוף עם עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג חברו יחד לקיום מצווה גדולה זאת שבמהלכה יחולקו ארוחות מכובדות ומשובחות לניצולי שואה ולנזקקים לכבוד ראש השנה והחג, אותן יבשל השף המוביל והנודע בישראל, שגב משה, כשהכל נעשה בהתנדבות מלאה ובאמצעותם של מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" שנרתמו כולם למשימה חשובה ומבורכת זאת.

לתרומות ולסיוע לעמותת "יד עזר לחבר" ליחצו על התמונה, להלן:

הקמפיין והמיזם הנפלא "לזכור לתרום בחג – חוגגים בכבוד" הוא יוזמה מבורכת ומקסימה של משרד הפרסום החברתי "The Brand House", שבמסגרתו גייסה את השף המוביל בישראל – שגב משה ועוד, לבשל ארוחה למאות ניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטי יכולת במטבח עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה. שעות ארוכות יעמלו השפים במטבח חדר האוכל על הכנת ארוחות חג אלה כשלאחר מכן הן יארזו ויועברו אליהן לקראת החג.

בתוך כך יש לציין כי גם בעבר בחג הפסח בשנת 2021 חברו יחד עמותת "יד עזר לחבר" והשף המוביל משה שגב ושפים נוספים למבצע בישול ארוחות שף גורמה חגיגיות לחג הפסח עוד בתקופה הקשה של נגיף הקורונה, באירוע מרגש שנערך במטבחי מלון "קראון פלז'ה" סיטי סנטר בתל-אביב בו בישלו אלפי ארוחות שף גורמה חגיגיות לחג הפסח לניצולי שואה, קשישים, ומשפחות מעוטי יכולת.

לתרומות ולסיוע לעמותת "יד עזר לחבר" ליחצו על התמונה, להלן:

לקראת אירוע הכנת מאות הארוחות לראש השנה אמר השף שגב משה: "שמעתי על המיזם של יערית שושן ומיהרתי להירתם ולהצטרף אליו. ראש השנה הוא חג מיוחד ביותר בכל השנה. כולנו יושבים סביב שולחן החג עם בני משפחותינו והעובדה שיש אנשים שאין להם מה לאכול בחג הזה הוא לא משהו שאני יכול לשמוע עליו ולעבור לסדר היום ולכן ברגע שפנתה אליי יערית נרתמתי מיד. אני חלק קטן ממערכת גדולה, של מאות מתנדבים, שעובדת קשה מאוד עם לוגיסטיקה עצומה ומורכבת למען מטרה מאוד חשובה. כולנו מתאחדים כדי לאפשר להמון משפחות לעבור את ראש השנה והחג בשמחה ולהרגיש חגיגיים ושווים".

לתרומות ולסיוע לעמותת "יד עזר לחבר" ליחצו על התמונה, להלן: לקראת האירוע הקרוב אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "עמותת "יד עזר לחבר" קנתה מזון לשפים לארגן מאות מנות וארוחות, חשוב לי ביותר שדווקא ניצולי השואה, הקשישים, אמהות חד – הוריות, ומשפחות מעוטי יכולת יקבלו ויזכו לארוחה של שף, גם להם זה מגיע, הם לא הולכים לאכול ולסעוד את ליבם במסעדות יוקרה למינהן כל השנה ודווקא בראש ההשנה, זה מגיע להם ובמיוחד לאחר כל מה שעבר עליהם לאחר כל התקופות הקשות שעברו. מצווה גדולה היא לסייע לכל יהודי לשבת בשולחן החג בראש השנה, ארוחה זו היא אירוע מיוחד ומאחד עבור משפחות מכלל ישראל.

כולי תקווה כי פרויקט חשוב ומבורך "לזכור לתרום בחג – חוגגים בכבוד" זה יאפשר למשפחות להסיר לפחות דאגה אחת מליבן, להתאחד בתוכם ולהרגיש חלק מעם ישראל ותודה לכל המתנדבים וכמו – כן  יהפך במהרה למסורת ויערך מידיי שנה בשנה בראש השנה וגם בחג הפסח לטובת ניצולי השואה והנזקקים, עמותת "יד עזר לחבר" תעשה כל שביכולתה על מנת שלא ישאר אף ניצול שואה או רעב אחד בראש השנה ובחגי תשרי, כך חרטתי על דיגלה של העמותה מיום היווסדה כבר למעלה מ-3 עשורים. אבל לבד איננו יכולים ולכן אנו פונים גם אליכם הקהל הרחב כל תרומה חשובה לנו ותסייע לנו, בחג הזה אנחנו תורמים ועוזרים להם להיות שבעים וכל תרומה קטנה תעזור בענק”.

יערית שושן , יזמית חברתית, מייסדת משרד "The Brand House" ציינה כי "ראש השנה טומן בחובו עלויות גבוהות ברכישת מצרכי מזון להכנת ארוחת חג. בתקופה זו משפחות רבות חיות בעוני וידן אינה משגת לרכוש מצרכי מזון שונים, לערוך שולחן ולקיים את החג. לכן, אנו מתרגשים לקחת חלק ולסייע למאות משפחות לחגוג בכבוד את החג הקרב".

בתוך כך יש לציין כי כל קמפיין ופרוייקט מרגש זה כבר מתחילתו צבר תאוצה רבה ואליו נרתמו שפים נוספים ומובילי דעה מפורסמים, ביניהם, אושיית הרשת הדוגמנית וידידת עמותת "יד עזר לחבר" נטלי דדון, מירן בוזגלו ועוד רבים וטובים שקצרה היריעה מלהכילם.

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר", דוד סבג

 

תפריט
נגישות