מרגש: עמותת "יד עזר לחבר" העניקה את "מגן הצדק החברתי" לרב גונדר קטי פרי נציבת שירות בתי הסוהר (שב"ס)

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש: עמותת "יד עזר לחבר" העניקה את "מגן הצדק החברתי" לרב גונדר קטי פרי נציבת שירות בתי הסוהר (שב"ס)

עמותת "יד עזר לחבר" המפעילה "בית חם לניצולי שואה" בחיפה, בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג העניקה השנה את "מגן הצדק החברתי" המוענק על ידה מידיי שנה לנציבת שירות בתי הסוהר (שב"ס) לרב גונדר קטי פרי.

במהלך הענקת "מגן הצדק החברתי" לנציבת שירות בתי הסוהר (שב"ס) רב גונדר קטי פרי אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", שמעון סבג: "מגן הצדק החברתי" הוענק השנה לרב גונדר קטי פרי על פעילותה רבת ההיקף לטובת מגוון אוכלוסיות שסטו מדרך הישר וקיבלו סיכוי נוסף לשקם את חייהם. עמותת "יד עזר לחבר" גאה לעבוד עם אוכלוסיות אלה המגיעות לעמותה, מתנדבים, המסייעים רבות בתיפעול היומיומי והשוטפת של העמותה ותורמים רבות לקהילה. אישיותה ההומנית, רגישותה הרבה של רב גונדר קטי פרי לסבל האנושי והכוונתה את צוות שב"ס לפעול בדרכה ולחתור לחברה טובה יותר, ראויים לפורצת דרך כמוך, להערכה ולהוקרה רבה".

באירוע המרגש, במהלך ביקורה בעמותה, כתבה נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי בספר המבקרים של העמותה: "שמעון היקר, זאת זכות ענקית, שזכיתי להיות עימכם ניצולי השואה, לעמוד מקרוב על פעילותו של מנכ"ל העמותה וצוות מקסים ומחבק. כנציגת בתי הסוהר, אני רואה שליחות ענקית לשלב עובדי שירות כחלק מ"מסע" שיקומם של אסירים ושילובם חזרה בקהילה. הנתינה שלהם בקרבכם תהפוך אותם לאנשים טובים יותר ובכך באה בפנינו זכות גדולה לעשות טוב לתיקון החברה ולסייע לכם בכל שניתן. נמשיך לחבר אתכם ומודה ומוקירה בשמי ובשם ארגון שב"ס כולו את פועלכם הרב ! בברכה והוקרה רבה, קטי פרי, רב-גונדר, נציבת שירות בתי הסוהר".

צילום: יוסף הירש.

 

תפריט
נגישות