אלפי מאמינים נוצרים אוונגליסטים יגיעו לכנס חג הסוכות של ה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" המסייעת לניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

  1. ראשי
  2. Events
  3. אלפי מאמינים נוצרים אוונגליסטים יגיעו לכנס חג הסוכות של ה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" המסייעת לניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

במהלך השבוע הקרוב של חג הסוכות יגיעו אלפי מאמינים נוצרים אוונגליסטים מרחבי עשרות מדינות ברחבי העולם כולל מדינות כאלה הנמצאות גם בצידו השני של העולם, לכנס חג הסוכות הוא האירוע השנתי של ה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" הנחשב לאחד האירועים החשובים ביותר ולאירוע הדגל של הציונות הנוצרית. "השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" תורמת ומסייעת מזה מספר רב של שנים לטובת רווחתם של ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה. בכנס חג הסוכות של השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים הוא האירגון הנוצרי ציוני הגדול בעולם, הציונות הנוצרית מביעה בו את תמיכתה במדינת ישראל ובעם היהודי, בטיולים ברחבי הארץ ומשתתפים גם בצעדת ירושלים החשובה. כיום הפך כנס סוכות לאחד מאירועי העלייה לרגל החשובים ביותר של הנוצרים האוונגליסטים בישראל.

"השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" תקיים בשבוע הבא ובמהלכם של ימי חג הסוכות את כנס חג הסוכות הענקי שלה הנערך מידיי שנה באולם הכדורסל "פיס ארנה" בירושלים, שינערך לעיניי קהל של 11,000 צופים נלהבים. בכנס יטלו חלק קרוב ל-3,000 מאמינים נוצרים, שיגיעו מלמעלה מ-80 מדינות שונות מרחבי העולם. כנס חג הסוכות (Feast of Tabernacles) ה"טיברנייקלס" נחשב לאחד הכנסים הבולטים והגדולים של השגרירות הנוצרית הבינלאומית ומועבר בשידור חי לקהל של מיליוני צופים מאמינים בעשרות מדינות ברחבי העולם כולו. כיום לנוצרים האוונגליסטים יש קרוב ל- 700 מיליון מאמינים אוהבי ישראל המאמינים שהארץ הזאת שייכת לעם היהודי ועומדת לצידה של ישראל לאורך כל השנה.

במהלך הערב המרגש, יוקרנו גם סירטונים יפים ומקסימים על כל פועלה המבורך של השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים למדינת ישאל, כמו כן התורמת ומסייעת שנים רבות לטובת רווחתם של ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג שבחיפה.

לקראת האירוע והכנס הגדול אמר בהתרגשות שמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר": "ברצוני להביע מקרב לב תודה ענקית ועצומה ל"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" התורמת ומסייעת שנים רבות לטובת רווחתם של ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר". כמו כן עליי לציין את עזרתם הרבה, החשובה והעצומה שהיא מעניקה לכל ניצולי השואה שחילצה העמותה בשנה החולפת מתוך התופת תוך כדי מבצעים מסוכנים ומורכבים, בחירוף נפש ותחת הפגזות אש כבדות בשנה החולפת מערים שונות שהופגזו קשות באוקראינה וזאת בעקבות המלחמה הקשה באירופה עם רוסיה, מלחמה שלצערי נמשכת גם בימים אלה. תודה ענקית לנשיא "השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים", ידידי היקר הד"ר יורגן בולר, שהחליט לקחת על עצמו משימת חיים, מתוך תחושת שליחות ורוח חברתית. תודה לך יורגן בולר על כל תמיכתך ופועלך המבורך ורב השנים לטובת רווחתם של ניצולי השואה של ה"בית החם לניצולי השואה" של העמותה בחיפה".

עוד הוסיף ומר סבג בהתרגשות: "הנביא ישעיהו, אמר: "כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים". תודה ענקית ועצומה גם למנהלת הרווחה בשגרירות הנוצרית הגב' ניקול יודר ולסגניתה לגב' יהודית סץ העושות וטורחות לילות כימים לטובת רווחתם של ניצולי השואה שלנו. כמו-כן תודה עצומה לכל הצוות הרב העוסקים במלאכה של כל המתנדבים והמתנדבות של השגרירות הנוצרית הבאים להתנדב בישראל ומלווים מידיי יום את ניצולי השואה, תודה על תרומתם המוסרית, הערכית וההתנדבותית למען ניצולי השואה, אשר בו נהנים במשך כל ימי השנה ניצולי שואה שלנו, וזאת הודות לסיועם השוטף במשך כל ימי השנה. נוכחותכם כאן אצלנו בחיפה היא דף של זהב בספר הנצח שבשמים. יברככם השם מציון, חג שמח לכולם !".

צילומים: יוסף הירש.

תפריט
נגישות