מרגש: ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" תלו על ביניין מגוריהם כרזת תודה ענקית לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש: ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" תלו על ביניין מגוריהם כרזת תודה ענקית לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן

בעקבות הלחימה הקשה בדרום ובצפון והמצב הביטחוני הקשה וירי הטילים על ישראל, על חזית בניין קריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" המפעילה "בית חם לניצולי שואה" ברחוב קסל שבשכונת הדר בחיפה תלו הבוקר (שישי, 13.10.2023) ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" על ביניין מגוריהם כרזת תודה ענקית לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, בצידי כרזת הענק נראים דגל ישראל ודגל ארה"ב כשבמרכזה נכתב בעברית ובשפה האנגלית: "ניצולי השואה מכל רחבי המדינה מודים לך על תמיכתך בישראל,  President Joe Biden, The Holocaust survivors wish to thank you for your enormous support to Israel Bring our hostages back". כרזת התודה הענקית נתלתה בעקבות נאומיו של הנשיא ג'ו ביידן, שבהם הוא מביע את תמיכתו יוצאת הדופן במדינת ישראל, לאור תמיכתו הבלתי מסויגת בישראל, ואת מחויבותו הבלתי מתפשרת לביטחונה של ישראל. ג׳ו ביידן הוא מנהיג אמיתי,  ובנאומיו הוא היה חד וברור, לא מתפשר, מחויב והפגין ציונות, אהבת ישראל וחברות אמת. כמו-כן, ניצולי השואה של העמותה קוראים לשיחרורם המיידי של כל החטופים בהם ניצולי שואה, קשישים וילדים שנחטפו בתחילת הלחימה השבויים בעזה.

במהלך תליית כרזת הענק אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "לאחר שכל ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" המתגוררים בקריית החסד שלנו כאן, ביחד עם כל מדינת ישראל ראו השבוע בימים קשים אלה של מלחמה בישראל את נאומיו המרגשים ביותר וההיסטוריים של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

להערכתי, המעט שאנחנו עמותת "יד עזר לחבר" המפעילה 'בית חם' לעשרות ניצולי שואה ששרדו את זוועות הנאצים והנורא מכל בתקופת השואה יכולים לעשות זה להודות לו – ובענק ! כך בחרנו להפגין את ההערכה העצומה שכולנו רוכשים לו".

בתוך כך, יש לציין כי עוד בעקבות הלחימה הקשה בדרום הקימה ופתחה עמותת "יד עזר לחבר", מוקד חירום ומצוקה מיוחד שמשמש אותה כחמ"ל מבצעי לכל איזורי הלחימה בדרום ובצפון, מוקד חירום זה מסייע ונותן מענה לחיילי צה"ל, כוחות הביטחון, ולניצולי שואה, קשישים, למשפחות מעוטי יכולת ובכלל לתושבי הדרום והצפון. לתרומות ולסיוע, ליחצו, כאן ! 

צילומים: יוסף הירש.

תפריט
נגישות