מלחמה בישראל: ביום ה-27 למלחמה חגגה עמותת "יד עזר לחבר" ברוב פאר והדר בר מצווה מרגשת לנער שפונה מביתו בגבול הצפון

  1. ראשי
  2. Events
  3. מלחמה בישראל: ביום ה-27 למלחמה חגגה עמותת "יד עזר לחבר" ברוב פאר והדר בר מצווה מרגשת לנער שפונה מביתו בגבול הצפון

ביום ה-27 ללחימה הקשה בישראל ובעקבות ירי הטילים על ישראל קיימה וערכה בסוף השבוע (חמישי, 2.11.2023) עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה חגיגת בר מצווה מרגשת ביותר לטל גבריאלי, חתן בר מצווה, בן 13 שהגיע למצוות שעל פי הוראת פיקוד העורף פונה ביחד עם כל בני משפחתו מקיבוץ מצובה שבצפון, הסמוך לגבול לבנון.

כשנודע למייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג אודות ציון בר המצווה לילד שפונה מביתו הסמוך לגבול הצפון עקב הלחימה, החליט מיידית סבג והביע עיניין לעזור ולסייע בהתנדבות מלאה באירגון בר מצווה יוצאת דופן זאת, העמותה החליטה להרים את הכפפה ובשיתוף עם מלון "אחוזת יערות הכרמל" של רשת "ישרוטל" הנמצא בלב יערות הכרמל וסמוך לעיר חיפה ובעזרת התגייסותם של רבים וטובים באמצע הדרך עם נתינה ועם הרבה ערבות הדדית בהם סיון אבישג לוי מ"ה' הפקות" הרימו והפיקו בהתראת זמן קצרה ביותר חגיגת בר מצווה לתפארת לחתן הבר מצווה טל גבריאלי,שהיתה מושלמת ומרגשת ביותר.

האירוע נערך גם במעמד משה דוידוביץ, ראש המועצה האיזורית מטה אשר שבירך את חתן הבר מצווה עם הגיעו לגיל מצוות. מועדון הכדורגל מכבי חיפה התייגס גם הוא והעניק לחתן הבר מצווה מתנות כדורגל, צעיף ועוד. מטחי סוכריות שוגרו לעברו של חתן הבר מצווה בזמן המעמד המרגש של עלייתו לקרוא בתורה בנוכחות האורחים שהגיעו לא ישכח כל מי שהיה שם.

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג, שבשעת אירוע בר המצווה לא יכל להגיע ליטול חלק באירוע וזאת בגלל שחילק לחיילים בדרום שכפ"ץ אפוד מגן קרמי נגד ירי, שלח את בירכתו לאירוע ואמר: "כשנודע לי ברגע הראשון על חגיגת בר המצווה של טל שפונה מביתו עקב המלחמה, לא היססתי לרגע, החלטתי מיד להרים את הכפפה ביחד ובסיועם ועזרתם של אנשים טובים חגיגת בר מצווה לנער. לא אתן לאירגון הטירור החמאס לגזול לטל חתן בר המצווה את חגיגת בר המצווה שלו".

עוד הוסיף נרגשות בדבריו סבג ואמר: "ברצוני להודות תודה ענקית מקרב לב לכל המתנדבים והמארגנים בחגיגת בר מצווה מפוארת ומרשימה זאת בימים קשים של מלחמה בישראל, תודה למנכ"ל מלון "אחוזת יערות הכרמל" עופר אגמי, למנהלת יחסי הציבור של המלון הגב' מונירה סלום ולמנהלת האירועים הגב' נעמי שרמן, תודה לכם על כל שיתוף הפעולה המבורך.

ברצוני להודות גם לסיון אבישג לוי מ"ה' הפקות" ולכל מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" העומדים לצידי ומסייעים לי בכל רגע ורגע, תודה ענקית למנהל הלוגיסטיקה של העמותה חביב אוחנה, לנעמי אילוז מנהל המועדון החברתי שלנו, שטרחו ועמלו רבות להצלחתו הגדולה של בר מצווה מרגשת זאת. על כולנו עוברים בימים אלה ימים קשים, לא פשוטים ומאתגרים.

למן תחילת המלחמה עמותת "יד עזר לחבר" הושיטה יד, חיבקת, עשתה ותמשיך לעשות כל שביכולתה לילות כימים לטובת תושבי הדרום והצפון, חיילי צה"ל בים, באוויר וביבשה ולכל כוחות הביטחון. כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח, ה' עוז לעמו ייתן ה' יברך את עמו בשלום".

במהלך האירוע המרגש אמרה אושרת גבריאלי, אימו של חתן הבר מצווה, טל: "ברגעי מלחמה קשים שעוברים על המדינה היפה שלנו, זכינו לקבל בר מצווה הרבה הרבה מעבר לציפיות וממה שעלה בדעתנו לקיים. בסיטואציה הנוכחית, המוח והלב מרוסקים".

עוד הוסיפה נרגשות אושרת, אימו של חתן הבר מצווה טל: "לא העלנו על דעתנו לקיים כאן היום, עלייה לתורה מעבר לטקס צנוע כנדרש לקיים את המצווה, אך המציאות הייתה אחרת, בזכות הרבה מלאכים, ואין דרך אחרת להגדיר אותם, יצאה לפועל הפקה ועלייה לתורה הכי מרגשת, עוצמתית, מאחדת, מחזקת ומיוחדת. תודה ענקית מכל הלב למייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה מר שמעון סבג ולכל קבוצת מתנדבי העמותה הגדולה שהגיעה וליוו את האירוע מתחילתו ועד סופו, הרעיפו מתנות וכיבוד – אין עליכם, אתם באמת מלאכים ! תודה ענקית לחביב אוחנה, ראובן, נעמי אילוז, נאווה, לצלם האירוע יוסף (ג'ו) הירש שהנציח כל שנייה ורגע מאירוע שייזכר בלינו לנצח. ברצוני להודות מקרב לב למנכ"ל מלון "יערות הכרמל" עופר אגמי, על שאיפשר לקיים את האירוע והרבה מעבר לכך והעמיד הכל לרשותינו, תודה למונירה, מנהלת יחסי הציבור של מלון "יערות הכרמל", על שעמדה לרשותינו בכל רגע והגתה רעיונות להעשיר את האירוע.

תודה ללהקת "התקווה 6" המושלמת שהגיעה להופיע שקינחה באופן בלתי נשכח את האירוע. תודה לשרון שהייתה יד ימיני לאורך כל האירוע, ואם שכחתי מישהו מתנצלת מראש. תודה למועדון הכדורגל מכבי חיפה על המתנות שהעניקו לטל, תודה לרב אריאל המיוחד במינו, שהעלה את בנינו טל לתורה בנוכחות השקטה והשלווה שלו.

תודה לרב יהודה דנינו, על ניהול האירוע, הפיוטים, החופה המיוחדת שהכין במיוחד לאירוע ועל הליווי הכללי. תודה לכם, אנשי קיבוץ מצובה המדהימים שבאתם וכיבדתם אותנו בנוכחותכם, ששמחתם והתרגשתם איתנו – לא יכולנו לבקש קהילה כזו מפרגנת. כולנו תקווה, שנחזור במהרה לימים טובים ושקטים יותר ושנוכל לשמח את כולם בשמחתכם , עם ישראל חי".

בתום חגיגת הבר מצווה אמרה גם מונירה סלום, מנהלת יחסי הציבור של מלון "אחוזת יערות הכרמל": "אני מאוד מתרגשת, תודה רבה למייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג על כל הנתינה והעזרה שלו באירגון אירוע בר מצווה חשוב זה, תודה לכל צוות המתנדבים והתורמים שסייעו לנו ונטלו חלק באירגון חגיגת בר המצווה המרשימה והמפוארת היום כאן אצלנו במלון "אחוזת יערות הכרמל", זה לא מובן מאליו, אנחנו מעריכים אתכם, תודה לכל אחד ואחד מכם על הנתינה וזה כלל לא מובן מאליו, אוהבים אתכם, אתם אלופים, אין מילים להביע את תודתינו אליכם, מי ייתן ושניפגש כולנו רק בשמחות".

בתוך כך יש לציין כי עם סיום חגיגת הבר המצווה והארוחה החגיגית והמפוארת שהוגשה ע"י מלון יערות הכרמל לכל האורחים, עברו כולם לאולם הסמוך של המלון לצפות בהופעתה של להקת "התקווה 6", היה מרגש ביותר גם באירוע מרגש זה לא נשארה אף עין יבשה.

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "עמותת "יד עזר לחבר", תמשיך להושיט יד, לחבק, לתרום ולסייע לתושבי הדרום והצפון, לחיילי צה"ל באוויר, בים וביבשה ולכל כוחות הביטחון. אך לבד איננו יכולים להמשיך, בלי הסיוע והתרומות שלכם לא במפורש לא נוכל להמשיך, אם גם אתם רוצים לסייע לנו, זהו צו השעה !!! אנו פונים אליכם בכל לשון של בקשה, אנא מכם עיזרו לנו, ניתן לסייע ולתרום בכל שעות היום ב"מוקד החירום והמצוקה" של עמותת "יד עזר לחבר", בטלפון: 8602* ובאמצעות הקישור, להלן:  https://yadezer.org.il/a/ כוחינו באחדותינו – רק ביחד ננצח ! ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם".

צילומים: יוסף הירש.

 

תפריט
נגישות