חודש למלחמה בישראל: עם פרוץ המלחמה עמותת "יד עזר לחבר"חילקה עשרות אפודי מגן קרמיים נגד ירי לחיילי צה"ל בדרום

  1. ראשי
  2. Events
  3. חודש למלחמה בישראל: עם פרוץ המלחמה עמותת "יד עזר לחבר"חילקה עשרות אפודי מגן קרמיים נגד ירי לחיילי צה"ל בדרום

למעלה מחודש ימים למלחמה בישראל, אנו נמצאים בעיצומו של היום ה-31 ללחימה הקשה וירי הטילים על ישראל ועדיין על אף ההבטחות הרבות שנשמעו לאחרונה, ובצה"ל עדיין לא סיפקו ללוחמים שמגנים על גבול עזה שכפ"צים קרמיים.לאלפי חיילים, לוחמי צה"ל הנוטלים חלק בקרבות ובלחימה הקשה ברצועת עזה אין שכפ"צים אפודי מגן קרמיים נגד ירי, החיילים עדיין אינם ממוגנים בצורה המיטבית ובשטח יש כל הזמן "ריבים" על אפודי מגן קרמיים נגד ירי. עמותת "יד עזר לחבר" תמשיך לעשות כמיטב יכולתה לטובת חיילינו היקרים העומדים על משמרתם בכל רגע ורגע על הגנת המולדת.

עם פרוץ המלחמה ומתחילת הימים הראשונים של ימי הלחימה הקשה וירי הטילים על ישראל נודע למייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה שמעון סבג על חיילי צה"ל רבים שיש להם חוסרים של שכפצ"ים אפודים קרמים נגד ירי לחיילים. מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה, אמר: "שכפ"ץ, האפוד הקרמי נגד ירי הוא אחד מאמצעי המיגון היעילים ביותר של החיילים בכל העשורים האחרונים. אוזניי לא יכלו לשמוע ולא יכולתי להאזין לדברים אלה על חוסרים של אפודי מגן קרמיים נגד ירי מבנות הזוג של חיילים שאמרו 'מחכים שחיילי צה"ל ייהרגו בהיתקלות ואז אולי יתעוררו'. לא הרמתי ידיים ולא אמרתי נואש, החלטתי מייד להרים את הכפפה ובאמצעות תורמים ובאמצעות אנשים טובים באמצא הדרך דאגתי לרכוש עשרות שכפ"צים אפודי מגן קרמיים נגד ירי חדשים, אותם חילקנו ישירות לידי החיילים בבסיסי הכינוס של הלחימה באיזורי הקרבות בדרום, סמוך לכניסה לרצועת עזה, אך גם בגזרת גבול הצפון המצב לא מעודד ועדיין יש לוחמים שפועלים בגבול ישראל עם לבנון ללא מיגון קרמי. השכפ"ץ האפוד הקרמי נגד ירי מורכב מלוחות קרמיים המחוברים אחד לשני. כך שגם אם כדור פוגע באפוד, הוא מוציא מכלל שימוש רק את הלוח שהוא פגע בו והאפוד יכול להמשיך לגונן היטב על החייל, עמותת "יד עזר לחבר" תעשה כל שביכולתה על מנת לא להשאיר אף חייל אחד חשוף בשטח. תודה לכל מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" המסייעים לי לילות כימים החל מפרוץ הלחימה הקשה וירי הטילים על ישראל, עם ישראל חי !".

עוד הוסיף סבג נרגשות בדבריו ואמר: "עמותת "יד עזר לחבר", תמשיך להושיט יד, לחבק, לתרום ולסייע לתושבי הדרום והצפון, לחיילי צה"ל באוויר, בים וביבשה ולכל כוחות הביטחון. אך ככל שעוברים הימים וימי הלחימה המתמשכת, האמצעים שלנו אוזלים ולבד איננו יכולים להמשיך, בלי הסיוע והתרומות שלכם, במפורש לא נוכל להמשיך, אם גם אתם רוצים לסייע לנו, זהו צו השעה ! אנו פונים אליכם בכל לשון של בקשה, אנא מכם עיזרו לנו, בואו לסייע, ניתן לסייע ולתרום בכל שעות היום ב"מוקד החירום והמצוקה" של עמותת "יד עזר לחבר", בטלפון: 8602* ובאמצעות הקישור, ליחצו להלן: https://yadezer.org.il/a/ כוחינו באחדותינו – רק ביחד ננצח ! ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם".

צילומים: מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר".

תפריט
נגישות